12🌼

37 8 0
                                    

"Haah. Aku tau kau anak yatim,Ahreum. Kenapa kau nak sorokkan lagi dari aku??" Woobin berkata begitu dengan nada yang sedih. Aku memandangnya tanpa perasaan. "Kau tak perlu sorokkan perkara macamtu. Latar belakang kau tak penting untuk aku. Asalkan kau ade di samping aku cukup la." Woobin menghampiri aku. Lalu,badanku dipeluk.

"Saranghae.Ahreum." Dua kalimat yang keluar dari mulut Woobin cukup membuatkan hati aku gembira. Dia memegang tanganku.
"Jom aku antar kau balik." Dia tersenyum kepadaku."Nae!" Aku membalas senyumannya.

Sampai sahaja aku dirumah,aku memandangnya."Trimas antar aku sampai rumah." aku tunduk tanda terima kasih."Alah bende kicik jer...kau kan yeochin aku."Woobin tersenyum nakal. Aku buat muka geli."Bile aku accept perasaan kau pakcik oi???" Aku membuat penumbuk dan menghala ke mukanya. "Aish....marah pun comel" Makin lama aku layan makin pelik mamat ni. "Bye Ahreum." Dia melambai dan menuju ke jalan rumah dia. Aku tak henti henti pandang dia sambil tersengih sengih. Heheheheh....

*****
"SELAMAT PAGI GAES!!!" Mood aku baik giler hari ni sebab semalam punya kes."Kau semalam macam nak mati muka,hari ni gembira bagai nak rak. Kau ape hal?" Rin memandang aku pelik. "Alah aku happy pon salah. Kang kalau aku nangis kau pon nangis. Susah minhee nak pujuk." Aku duduk di tempat duduk aku seperti biasa. "Eh,Taeyoung gi dating ke?" aku tanya sebab aku tak nampak dia kat kelas. "Tak la. Memang dia tak datang. Tapi aku tak tau kenapa Chae duduk sini." Yujin hari ni tak tido dia siapkan karangan yang aku tak tau nak siap bila tu. "Wei Ahreum. Aku tau tau hal tu." Haah la aku lupa. Chae pun tau aku ni anak yatim. Sebab kami berempat memang kawan dari kecik so no wonder dorang tau.

"Nako tak datang ke??" Chae menukar topic. "Haah semalam dia kata dia tak datang ade hal family." Aku menjawap pertanyaan Chae. Aku nak je curi curi tengok Woobin tapi tak sempat curi dia dah datang.

"Ahreum, nah." Woobin menghulurkan satu kotak kepada aku. "Gomawo~~~" aku meletakkan kotak tu kat bawah meja.

"Eh korang ade ape ape ke?"

"Bapak ah couple tak cakap!!"

"Lee Ahreum.... Eh x leh pakai Lee sekarang Seo hahahahahhah!!"

"KORANG KENAPA SYAITON!!!!!"

Nasib....nasib dapat member cam ni. Hahahahahah.
*******
Sekarang aku dah tau rahsia dia.
Patutkah dia tau rahsia aku???

.
.
.
.
.

GOOD MORNING (Woobin ff) (COMPLETE)Where stories live. Discover now