10🌼

41 6 9
                                    

Ketika itu....

Woobin memandang tepat ke muka aku. Aku tak mampu memandangnya lagi selepas dia melepaskan pelukannya. "Ahreum...aku..."

KRING!!!!!!!

Loceng masuk kelas dah berbunyi."Aku masuk kelas dulu." Ok sekarang aku lari macam tak cukup tanah. Woobin tersengih melihat gelagatku.

****
"Oi,Ahreum. Ko pergi mana tadi? Tak rehat?" Taeyoung bertanya pada aku. "Aku pergi jumpa orang tadi. Sempat aku makan bekal aku jap agi ah. Time takde cg Lim." Aku duduk ditempatku. "Tadi Rin nak nangis kau takde." Yujin saje nak kacau aku. "Nak buat ape cari aku?? Kan tiang lampu dia ade?" Terburai gelak kawan kawan aku dengar. Betullah. Dia pun pernah cakap dulu...'Cukup la ada Minhee jer...' lepastu nak cari aku lak?? Eheks.

Aku tak pandang woobin dalam kelas....Aku tau dia pandang aku buat tak tau. "Oi,buah hati kau pandang dari tadi." Yujin menyakat lagi...Aku sepuk budak ni karang baru tau. "Seo Woobin!!!! Kamu pandang siapa sampai tak tumpukan perhatian dalam kelas saya!!!!!??" Terkejut beruk satu kelas dengar Puan Shin mengamuk.

"Saya pandang Ahreum,cikgu." Aku yang tengah minum air tu tersembur ke kepala Nako."Ahreum!!!" Nako macam dah nak nangis dah aku tengok. Yang Yujin segar terus muka dia. Mashiho dengan Yoshi kat depan terus pandang Woobin. Sebenarnya,satu kelas pandang Woobin. Hitomi gelak je. Aku pelik,asal minah ni gelak.

"Macam macam hal la korang ni." puan shin malas nak layan,dia teruskan je kelas. Habis masa dia,masa cikgu lim. Kiteorang tau dia tak datang so,party time!!!!!!!

Nako pergi kat Mashiho awal awal lagi. Yujin tido la keje dia. "Kau ni tido je kan? Aku ngadu bapak kau baru tau." Taeyoung memukul kepala sepupunya tu. "Kalau kau berana cakap ah. Aku bocorkan rahsia kau couple dengan chaeyeon kat satu family." Yujin mengugut Taeyoung. Lepastu dorang gado tarik tarik rambut. Aku sengih je tengok dorang. Aku keluarkan bekal yang aku bawa yang tak sempat aku makan sebab....ah tau tau je lah sebab apa.

Toing! Notifikasi phone aku berbunyi.

Aku bukak phone aku and check. Oh eomma suruh aku beli hadiah untuk Han sebab hari ni besday dia. Lepaa aku balas,aku simpan balik phone aku.

"Ahreum." Hitomi panggil aku.

"Ah kenapa?" Aku memandangnya sambil menyuap satu sudu nasi goreng ke dalam mulut.

"Aku nak cakap...perasaan Woobin kat kau ikhlas. Terima la."

Tersedak aku dengar. Oi berapa kali nak tersedak dowh??? Boleh mati awal aku.

"Apa??" Aku pandang Hitomi,tapi dia just senyum lepastu pergi kat Yoshi. Mereka berborak untuk seketika and Hitomi kembali ke tempatnya...

Apa benar yang dia katakan....
Kalau betul.......
.
.
.
.
.

GOOD MORNING (Woobin ff) (COMPLETE)Where stories live. Discover now