18🌼

35 7 2
                                    

"Kalau dia anak pembunuh pun bukan ada masalah kan??" apa yabg keluar dari mulut Taeyoung agak memeranjatkan semua orang.
"Heh,kau nak kawan dengan anak pembunuh ke??" Kyungho memandang Taeyoung. "Apa salahnya?? Bersalah ke kawan dengan anak pembunuh?? Bukan dia yang minta semua tu berlaku. Kalau ikutkan.....berbanding dia.....kau lagi tak guna.  Baru datang sekolah ni dah buat hal. Kau ingat kau besar sangat ke sebab bapak kau ada syarikat besar kat Busan??" Ya ampun!!!! Kalau Taeyoung dah bukak mulut memang kau x leh beat dia siak!!!!!

"Macam...mana...." muka Kyungho mula berubah. "Heh,kau jangan pandang rendah kat dia. Aku nak pesan lagi jangan kau berani usik kawan kawan aku." Taeyoung menuju ke arah Kyungho dan menepuk bahunya sebelum dia keluar dari kelas.

Kami semua masih terkejut dengan apa yang berlaku. "Ahreum, betul ke Woobin anak...." Nako bertanya pada aku. Aku hanya angguk. "Tapi tak salah pun...." Yujin back up Woobin. Aku lega bila tengok semua boleh terima kisah lampau Woobin. Aku menuju ke meja Woobin. "Kau okay??" Aku duduk di sebelah dia. Dia tersenyum nipis lalu mengangguk. "Okay je. Aku terkejut dorang tak pandang rendah kat aku." dia memandang bawah. "Alah...kau ni. Bukan kau yang buat...tak yah la rasa bersalah ke apa." Yoshi memandang ke Woobin dan menepuk nepuk bahu Woobin. "See? Semua sokong kau. Dont worry." Taeyoung masuk dalam kelas balik.

"Kau pergi mana tadi??" Yujin bertanya sambil mengangkat kepalanya. "Jumpa Chae la."

"Hakeleh,aku ingat kau pergi mana la tadi!!!!!" marah Yujin kat sepupu dia sorang tu. Aku lak gi duduk kat tempat aku. Sempat aku buat penumbuk kat Kyungho. "Kau ni comel gak eh??" Kyungho berbisik ke telingaku. Ya ampun!!!!!! Selamatkan la aku!!!!

"Kau ni tak serik lagi ke?" Aku pandang dia. "Tak. Selagi aku tak dapat kau." Dia senyum. Aku sumpah cakap nak tunbuk muka dia. Yujin menarik tangan aku. "Wei lepas sekolah aku nak jumpa kau."

"Ok je kat mana??"

"Kat kedai roti depan sekolah.

Asal pulak Yujin nak jumpa aku??

*****

Kenapa kena dia?? Kenapa muka dia saling tak tumpah dengan Arim?? Aku tak boleh kawal diri aku bila nampak dia.... Waeyo??

.
.
.
.
.

GOOD MORNING (Woobin ff) (COMPLETE)Where stories live. Discover now