17🌼

31 6 0
                                    

Aku lari keluar dari library. Masa aku nak menuju ke kantin aku terlanggar seseorang. "Oh,mianhae...oh? Woobin, kau buat apa kat sini?" Aku tersenyum memandangnya. "Tadi aku nampak Kyungho ikut kau pegi library. Aku tak sedap hati so aku ikut kau." aku boleh nampak kerisauan kat muka Woobin time tu. Aku pegang tangan dia. "Dah la,jom gi kantin." Aku mengajaknya. Dia terus mengeluarkan roti dan bagi aku. "Tadi Yujin beli suruh aku bagi kau. Dia cakap kalau kau pegi library x ikat dunia...." Woobin tergelak. Aku la budak Yujin ni entahlah bawa syaiton masuk sekolah ni. Aish aku la. "Thanks." Aku terus menuju ke kelas sebab masa rehat pon lagi 10 minit je kan.
"Eh tunggu la aku!!" Woobin mengejarku dari belakang.

Di kelas.....

"Kau Yujin, macam macam la kau ni!!" Aku nak je tumbuk muka dia ni. "Eh aku beli kan pun x bersyukur. " Dia pulak marah kat aku. "Maceh la belikan." Aku duduk dia tempatku. Hmmm....Kyungho tak masuk kelas lagi. Lantak ah. "Wey Ahreum. Nak tak petang ni lepas rumah Nako. Mak dia nak buat Hanjuku Cheese." Hitomi datang menghapiri aku dan memberitahuku. Aku dengar je Hanjuku Cheese apa lagi..." NAK!!!!"

"Oi mak kau jatuh katil pakai selipar..eh...kau ni Ahreum melatah aku!!!" Yoshi melatah satu kelas gelak macam orang gila. Aku pon join sekali. "Yujin kau??" Hitomi pandang Yujin yang sedang membetulkan rambutnya tu. Dia angguk aje.... "Dh lawa dah tu." Yuvin menegur. Nako dah buat muka meluat dia tu. Tiba tiba ada orang letak susu pisang atas meja aku. Aku ingat Woobin baru nak gembira. Rupanya....."Nah aku belanja." Kyungho. Gigihbya mamat ni. "Hitomi, kau suka susu pisangkan ambek la." Aku menyuruh Hitomi ambek dan dengan muka tak malu dia tu dia pun ambek la....

"Aku beli untuk kau la. Asal kau bagi Hitomi??" Dia menyilangkan tangannya dan memandang aku. "Aku taknak. Aku bagilah Hitomi." Aku pandang dia balik. Dia ingat aku takut dengan dia. "Kau kalau tak kacau Ahreum tak boleh ke??!" dari hujung kelas Woobin dah mengamuk. Aku sedikit terkejut melihat dia begitu. Bukan aku je kawan kawan aku yang lain pun.

Kyungho memandang ke arah Woobin dengan muka garang. "Asal aku tak boleh kacau Ahreum?? Dia isteri kau ke??" Kyungho menolak bahu Woobin. Aku boleh rasa ketegangan dorang. "Wei,dorang nak gaduh ke??" Mashiho sedikit takut bila tengok dorang macamtu. "Aku tak tau la wei...." Yuvin menjawap pertanyaan Mashiho tadi. "Dia yeochin aku." dengan beraninya Woobin menjawap. Kyungho tersenyum sinis.

"Boleh ke anak pembunuh bercinta?? Kau nak dia cakap keluarga mertua dia pembunuh??"
Kali ni satu kelas memandang Woobin terkejut. Woobin juga terkejut bila dengan Kyungho memberitahu rahsianya yang dia simpan selama ni.

"Anak pembunuh??" melihat riak wajah Yujin yag terkejut buatkan aku risau. Boleh ke dorang terima semua ni????
.
.
.
.
.

GOOD MORNING (Woobin ff) (COMPLETE)Where stories live. Discover now