Anunțul

35 0 0
                                    

    Master vrea să facă un anunț important.
Lucy - S-a întâmplă ceva, Master?
Gray - Daca este din cauza bătăliei de azi-dimineață, e doar vina lui Natsu!
Master - Nu s-a întâmplat nimic. Dar...
Gray - Dar?
Master - Chiar daca ghildă noastră a distrus aproximativ 12 clădiri în ultima misiune, datorită clienților noștri vom merge într-o excursie la munte!
Natsu - Serios?
Master - Exact. Dar îmi pare rău pentru voi Natsu, Gajeel, Wendy. Vom merge cu trenul până acolo.
Natsu - Poftim?! Nu vreau sa merg nici să ma împuști! In câte ore vom ajunge?
Master - Vreo 3 aproximativ.
Natsu - Voi muri!
Mira - Hey gata. Nu te mai plânge. Când vom ajunge la pensiune vom avea diferite activități pe perechi pentru a ne cunoaște mai bine. Perechile le vom alege noi, iar acestea vor fi cu cate un băiat și o fata fie ca vreți, fie ca nu. A da, sa vă puneți un costum de baie!
  Gajeel - Când vom pleca?
  Mira - Mâine seară la ora 20:00.
        După cele spuse, Mira, Master, Laxus și cei trei exceed s-au dus într-o încăpere de la etaj. 
Laxus: Chiar este nevoie sa facem pe perechi activitățile?
Happy: Aye sir! Ne-a venit o idee mie, la Carla și la Lily.
Lily: Sa formăm câteva cupluri. Totuși am văzut cum unii își fac ochi dulci, dar nu sunt in stare sa fie împreună...
      Bun. A venit și timpul sa aflam perechile.
  Mira: Wendy și Romeo
             Gajeel și Levy
             Gray și Juvia
             Lucy și Natsu
             Lissana și Bixlow
  Și așa mai departe. Toți s-au dus apoi acasă si au adormit cu gândul la excursia de mâine.

  
 
      

Fairy Tail - O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum