XVII🎌

8 0 0
                                    

După câteva ore toată lumea era deja la cabană. Când draga noastră 😈 a intrat în încăperea unde se aflau ceilalți, a fost uimită de ceea ce a văzut; Gray și Juvia erau uzi din cap până-n picioare, Levy era plină de zgârieturi și hainele erau rupte, Gajeel avea un ditamai cucuiul in cap, Erza si Jellal erau plini de noroi cu balegă 🤢, iar Lucy și Natsu arătau ca niste sarmale adorabil de gustoase.

Când a reușit Mira sa se adune de la atâta râs, merge și îi întreabă:
Mira: Ce ați pățit?
Gajeel: N-am pățit absolut nimic, dar tu o vei pati!
Levy: Gajeel!
Lucy: Se pare ca am avut cu toții probleme.
Erza: Ca tot veni vorba Mira... De ce nu ne-ai spus de capcane?!
Mira: Ai (vai, vai)... Am uitat, spune apropiindu-se de ușă din cauza mirosului ,,de trandafiri" 🌹 care venea de la Erza si Jellal, lăsându-i pe ceilalți să mai discute.
Juvia: Și voi ce ați mai pățit?
Levy: Aaaa... Sa va explic ce am pățit din cauza lui cap de tablă.
Gajeel: A fost vina ta crevete!🦐
Erza: Taci ca vreau sa o ascult pe Levy!
Gajeel: Am înțeles, sa trăiți!
Levy: Bun, Sa incepem...

#Ce s-a întâmplat cu perechea Gale#

Când Levy a făcut lista cu toate lemnele care trebuiau cărate de ,,domnul cap de tablă" până la cabană, s-a auzit dintr-o dată un sunet. Un lătrat, unul fioros. Levy se sperie și alunecă la vale, iar Gajeel sare repede in ajutor, doar ca n-au avut un final foarte tandru. Gajeel a luat-o pe Levy în brațe apoi s-au dat ca săniuța prin pădure lovindu-se de toți 🌲🌴🌳 din drum. Din fericre, Gajeel a fost cel care a primit majoritatea loviturilor pentru ca a protejat-o pe micuța noastră. Brusc pământul a devenit rampă (pun pariu ca totul are un răspuns: Mirajane) și au sărit pân' la cer, căzând, săracul crevete, sub bolovanul de 5 tone (Gajeel) 😲.
Săraca Levy😥...

#Revenire#
Lucy: Ce crud Gajeel!
Gray: Da măi. Așa se face?
Gajeel: Ce dați vina pe mine, ca eu am protejat-o!?
Juvia: Ai protejat-o făcând-o plăcințică cu șuvițe și albastre? 🍰🍴
Gajeel: Mai lăsați mă. Dar voi Juvia, ce ați pățit?
Juvia: Nu multe-
Gray: Mult prea multe ca sa număr!
Natsu: Hăă? Ai picat atât de ușor în plasa princesa de gheață?❄️
Gray: Fii sigur ca nu, idiot înflăcărat!🔥

#Ce s-a întâmplat cu perechea Gruvia#
...

Gray: Ultimul indiciu ne spunea ca următorul se ascunde într-un coș de haine, iar aici sunt 4. Caut eu, dar tu vei răspunde la următoarea ghicitoare. Apropo...
Juvia: Ce este?
Gray: Cum ești cu rănile?
Juvia: Răni? A, rănile... Păi încă mă refac puțintel.
Gray: Am înțeles. Am găsit! citește, apoi își dă jos tricoul.
Juvia: Care e răspunsul?
Gray: Următorul indiciu este agățat de o bucată de gresie din baia interioară (sunt 2 băi interioare, bine amenajate, și 2 băi exterioare, adică în natură cu o priveliște superbă.🏔️
Juvia: Adică trebuie să intrăm? In apă?
Gray: Da, este vreo problemă?
Juvia: A...nu îi! strigând și fugind repede in baie.

După vreo câteva minute, Juvia alerga repede către piscina exterioara (unde se aflau înainte), când da peste Gray, alunecând amândoi in piscină și scoțând aproape toată apa.🌊💧

Gray: Fii mai atentă! Ești bine, te-ai lovit?
Juvia: Nu, sunt bine dar tu?
Gray: Mai important, ai găsit indiciul?
Juvia: Da, uite. ,, Felicitări! Ați găsit ultimul indiciu. Sper ca v-a plăcut excursia asta și m-aș bucura dacă ați veni și la anul. La revedere!
P.S: Duceți bilețelul ca dovada înapoi."

Proprietarul🏋️

Gray: Ceee?! Toată chestia asta numai pentru un bilețel?! Ne-am chinuit atata pentru un simplu biletel?!
Juvia: Am picat in plasa...

#Revenire#
Juvia: Și cam asta s-a întâmplat...
Natsu: Hahahah! Ați fost păcăliți! De Mira! 🤣
Gray: Mai taci idiot inflacarat!
Natsu: Este purul adevăr, idiot cu inimă de gheață! spune ranjind.
Erza: Mai terminați! dându-i cap in cap.
Natsu, Gray: AYE, SIR!
Erza: Off... Si voi Lucy?
Lucy: Nu a fost deloc o aventura frumoasă...😫

Fairy Tail - O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum