XVIII🌛

9 0 0
                                    

#Ce s-a intamplat cu perechea Nalu#

După ce au cautat, și au căutat, au gasit doar doua obicte.

Natsu: Deci, ce am gasit pana acum, Lucy?

Lucy: Pana acum am gasit doar bagheta din lemn si cartea cu scrisul simbolic📓, dar ma intreb unde pot fi celelalte...

Natsu: Probabil or fi in exterior, pe acoperiș undeva.

Lucy: Cred ca ai dreptate.

Cei doi ies, apoi se invart in jurul casutei pana cand-

Lucy: Aaaah!😲😮

...pana cand Lucy cade intr-o groapa adanca care era acoperita de frunze uscate.🍁

Natsu: Hey Lucy. Ai gasit ceva?

Lucy: Itte 🤕! Nu crezi ca trebuia sa ma intrebi prima data daca sunt bine?!

Natsu: A da, Lucy. Uita-te daca este pe acolo vreun obiect, spune razand.

Lucy: Gata cu glumele. Aici nu pare sa fie ceva inafara de lut.

Natsu: Probabil ai  cazut in capcana lui Mira. Da-mi mana.

Lucy: Multumesc Natsu.😊

Dupa ce blondina a iesit din groapa cu ajutorul baiatului pus pe glume, si-au continuat misiunea tinandu-se de mana.

Dupa ceva timp, acestia au gasit toate obiectele cu un mare pret. Erau plini amandoi de vanatai, lut, noroi si frunze. Normal ca ultimele doua lucruri, adica sticla cu-n pergament inauntru si cheia de aur erau ingropate adanc in pamant, ca de ce nu. Dar din fericire au devenit mult mai apropiati decat inainte.

#Revenire# 

Juvia: Asta explică multe.

Gray: Haaa... Ai picat in plasa idiot fara creier!👀

Natsu: Vrei sa ne batem princesa de gheata?! 👸

Lucy: Off si voi Erza, Jellal, ce ati pățit?

Erza: Am avut numai ghinion... 🤦

#Ce s-a întâmplat cu echipa Jerza#

După ce erau plini de balegă, Erza s-a împiedicat căzând cu tot cu Jellal.

Erza: Îmi pare rău Jellal. Ai auzit cumva un bubuit?
Jellal: Da, a venit din partea aceea, arătând cu mâna spre biblioteca prăfuită.

S-au dus încet și ce au găsit oare?
Un șoricel mort.
Jellal: Probabil a murit când a simțit mirosul...
Erza: Atunci ar trebui sa ne grăbim ca următoarele cadavre vom fi noi.
Jellal: Ce trebuia să facem?
Erza: Sa căutăm un obiect. *sta puțin și se gândește* Nu ne-a spus ce obiect! Miraaa!
Jellal: Erza, poate scrie in scrisoarea lipită de ușă.
Erza: De când e acolo?
Jellal: Am văzut-o după ce mi-a căzut găleata in cap. Cred mi-a refăcut vederea...

Erza deschide scrisoarea, dar leșina când vede ce scrie.
,, Bună Erza, Jellal. Dacă vedeți bilețelul acesta înseamnă ca deja ați picat in capcana pe care nu eu am pus-o acolo. Apropo, felicitări! Ați găsit ceea ce trebuia. Coborâți imediat după aceea. Va pup!
P.S: Ar fi bine să coborâți din pod pentru ca sunt șanse ca acolo sa fie un șobolan sau poate mai mulți. Și Erza, jos este un mare tort cu căpșuni."

Mira❤️

Jellal: Ne-am luat țeapă.
Erza: Sa coborâm repede!🍰

#Revenire#
Erza: Si in plus nu este niciun tort cu căpșuni!
Gajeel: Acum înțeleg de ce mirosiți așa îngrozitor.

Nu prea am avut imaginație, gomenasai...😖

Fairy Tail - O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum