D.P.Gray
Gr: V-am speriat? întrebă râzând în timp ce își dădu masca jos.
Er: Gray?! De ce naiba ai făcut asta?! La fel și tu, Natsu?
Na: Scuze! Dar am vrut sa vad ce față faceți.
Gr: Am 2 întrebări. Prima: E prea târziu pentru rugăciuni?
Er: Fii sigur! Iar a doua?
Gr: A doua: Unde sunt Juvia și Gajeel?
Lu: Juvia era și ea aici...
Le: Dar și Gajeel era cu voi?
Na: Păi, ne-a spus ca are ceva planuri și n-are timp de așa ceva.
Le: Haideți înapoi la cabană să-i informăm pe ceilalți ca au dispărut.#La cabană#
Master: Ceeee? Gajeel mai dispare din când în când, dar Juvia niciodată n-ar dispărea fara sa ne spună! S-o fi întâmplat ceva?
Laxus: Poate va mai amintiți de ceva ce s-a întâmplat mai demult sau chiar recent.
Gray: Tot ce-mi amintesc este ca n-am mai vorbit de 3 luni cu Juvia. Era supărată pe mine din nu știu ce motiv.
Levy: Când ai observat ceva ciudat în comportamentul ei?
Gray: Când a venit Gajeel din misiune cu Juvia rănită în brațele lui.
Erza: Într-adevăr, de atunci amândoi parcă au încercat să se distanțeze de noi. Levy, tu ai văzut ceva ciudat la Gajeel?
Levy: El nu a mai fost atât de hazliu cum era mereu. A devenit mai trist, iar rareori se bătea sau avea zâmbetul pe buze.
Master: Bun. Avem câteva indicii. Primul este ca cei doi s-au schimbat de când s-au întors din acea misiune.
Al doilea este ca au vrut să se distanțeze de noi. Oare au ceva in comun?
Mira: Master, nu uita cei doi sunt foarte buni prieteni și foști membri ai ghildei Phantom Lord.
Le: Ar putea avea vreo legătura...dar am un sentiment neplăcut de ceva timp.
Master: Ce este Levy?
Le: Hmm...Daca ne ascund ceva? Dacă este ceva grav și nu vor sa ne spună dintr-un motiv întemeiat? Știe cineva despre ce era misiunea aceea? Sau măcar mai este pe aici?
Lu: Oare nu putem căuta prin valiza Juviei? Poate putem găsi vreun indiciu sau pe undeva prin cameră.
Mavis: Buna idee! Haideți să facem așa. Ne împărțim in 6 grupe. Prima grupă va fi formată din: Natsu, Lucy, Gray, Wendy și Erza. Aceasta va căuta în toată cabana să vadă dacă există vreun indiciu. A II-a grupa: Happy, Lily și Carla. Voi va veți uita din aer.
A III-a: Laxus, Freed, Evagreen și Bixlow. Voi veți căuta în Nord.
A IV-a: Mirajane, Lissana, Elfman și Levy. Veți căuta în Sud.
A V-a: Alzack, Cana, Loki și Romeo. Veți căuta în Vest, iar ultima grupa: Bisca, Reedus și Macao vor căuta în Est.
Natsu: Prim-master?! De când ești aici??
Mavis: Asta nu contează. Ceea ce contează acum este sa ne găsim camarazii. Warren e aici?
Warren: Aici sunt.
Mavis: Urca-te pe acoperișul cabanei. Tu vei transmite informațiile de la unu la altul. Gata?
Toată lumea: Gata!
Natsu: Sa incepem căutarea de indicii!
Prima grupă s-a dus în camera fetelor. Valiza Juviei încă era acolo. Lucy a tot căutat până când ceva i-a atras atenția. Un jurnal.
Lu: Băieți, am găsit jurnalul Juviei. Spune așa:
,, 7 martie - Am mers într-o misiune cu Gajeel-kun. Acolo l-am întâlnit pe Master Jose. Ne-a avertizat ca dacă nu plecăm din Fairy Tail peste 3 luni, camarazii noștri vor avea de suferit.
Trebuia sa luam o decizie in care noi plecăm de lângă ei ca aceștia să fie în siguranță sau stăm cu ei, iar din cauza noastră vor muri. N-am putut să cred. Era o decizie foarte dificilă. Nu știam dacă spune adevărul sau nu. Nu știam dacă putem avea încredere în el. Dar, in timp ce stăteam pe patul de spital, vorbeam cu Gajeel-kun despre ce aveam să facem. Am ajuns la concluzia ca trebuie sa avem încredere în el și să renunțăm la Fairy Tail, chiar daca asta ne-ar distruge. El o iubea pe Levy-san. Iar eu pe Gray-sama. Când am strigat la el sa plece, am inceput sa plâng. Eram distrusă. Din păcate va trebui sa ne îndepărtăm de toți prietenii noștri și să fim singuri. Din nou..."
Lu: Nu pot sa cred! spune plângând. E doar vina noastră ca nu i-am putut înțelege, ca n-am observat nimic în neregula cu ei!
We: Au făcut asta sa-i protejeze pe toți!
Er: Trebuie sa ii arătăm asta la Master. Warren! Warren mă auzi?
Wa: Erza? Da, te aud.
Er: Fa-mi legatura cu toată lumea. Acum! Am găsit ceva foarte important.
Wa: Acum. Vorbește...Între timp, sa vedem ce fac Juvia și Gajeel.
Ju: Oare ce vom face acum?
Ga: Nu știu. Ai harta la tine, sa vedem unde suntem?
Ju: Da, aici. Suntem fix acolo unde trebuia să ne întâlnim cu el, dar eu nu e aici.
Jo: Mai, mai, mai! Ce avem noi aici? Se pare ca ați luat decizia corecta...
CITEȘTI
Fairy Tail - O altfel de poveste
RandomFairy Tail merge într-o excursie la munte, unde începe acțiunea. Se distrează, poate, poate se mai formează câteva cupluri și cunosc oameni noi. Apare acțiune, dramă, aventură. Let's go, minna! Story rankings 🦅 🥇Fairy 🥇Tail 🥇Jerza