#Dimineata#
Mira: Ca sa nu fiu atât de rea, va las sa stați cu cine vreți si cum vreți in tren. Când ajungem acolo, primele doua zile vor fi de cunoastere a locului, deci în concluzie veți pierde vremea acolo. Fiecare va primi câte o hartă cu toate punctele de turism. Dar acum sa intrăm în tren.Din perspectiva lui Lucy
Nu cred ca ar fi totuși atât de rău să faci echipa cu Natsu. Am mai făcut și înainte și sper ca ne vom descurca. Întrebarea mea este cum se vor descurca Gray și Juvia...in timp ce sunt pierdută printre gânduri simt o mână micuța pe umărul meu.
Levy: Hey, Lu-chan! M-am gândit să stăm împreuna cu restul fetelor aici în tren pe scaune și să mai povestim puțin.
Lucy: Buna idee, Levy-chan! Le chemi tu?
Levy: Desigur.
In scurt timp ne-am adunat toate și am început să povestim.
Juvia: Fetelor, ce poate face Juvia să-l câștige pe Gray?
Erza: Nu cred ca at trebui să-ți faci griji pentru asta.
Levy: Erza are dreptate, Juvia. Relaxează te și nu te stresa in legătură cu asta.
Juvia: Bine...spune ea tristă și dezamăgita (am uitat sa menționez ca ea vorbește la persoana a III-a, ce după mine e drăguț).
După ce a rostit aceste cuvinte s-a dus lângă Gajeel și au început a povesti. Mi se pare puțin ciudat însă.
După aceea am mai povestit până am ajuns la pensiune. Ce pot sa spun...era chiar mare! Avea două etaje, o bucătărie, 21 de camere cu cate o baie (+balcon), o piscină exterioară nu foarte mare și un pod care se folosea pentru discoteca. Am rămas absolut uimită.
Mira: Nu sunt foarte mulți clienți care sunt cazați aici, dar va rog sa nu dați foc la cabană sau sa urlați ca discreieratii. Fetele vor sta in camerele 17,18,19, iar băieții in 14, 15, 16. Sa nu va prind va faceți prostii! Altfel...
Natsu: Bine, gata, am priceput. Acum putem merge sa ne plimbam?
Mira: Da, mergeți și aveți grijă să veniți întregi.
Am urcat împreună cu Erza, Levy, Juvia și Wendy in camera. Era foarte frumoasă. Avea paturi etajate, o masa in mijlocul camerei și o priveliște superbă cu o cascadă.
Lu: Voi ce vreți să faceți?
Le: Păi as vrea sa explorez.
Ju: Eu vreau la piscina. (și-a schimbat felul de a vorbi ca să-l facă pe Gray sa se îndrăgostească de Juvia)
Er: Vreau să mă relaxez și eu la piscina.
Le: Mergem la piscină atunci?
Minna: Aye sir!
Ne-am schimbat în costumele de baie și am coborât repede scările. Dar ce sa vezi, de cine m-am ciocnit...
Lu: Natsu?! Ce faci ai-?! nu termină propoziția deoarece este luată pe sus de Natsu și o aruncă direct in piscină.
Na: Scuze Luigi, dar n-am mai putut suporta! spuse acesta tavalindu-se pe jos de râs.
Lu: E Lucy!!!
Na: Da, da Luigi. Am înțeles ideea.#Înainte cu vreo 5 minute#
Băieții ascultau conversația fetelor.
Na: Hai sa le aruncăm pe toate in apă!
Ga: De acord!
Gr: Ce ați spune sa le scriem undeva să meargă în pădure ca le așteaptă cineva acolo, iar noi sa le speriem de moarte? spune cu o privire mai diabolică decât cea a Erzei.
Ga: De acord cu tine frate!
Na: Moyetektazo! (Ard de nerăbdare!)
CITEȘTI
Fairy Tail - O altfel de poveste
RandomFairy Tail merge într-o excursie la munte, unde începe acțiunea. Se distrează, poate, poate se mai formează câteva cupluri și cunosc oameni noi. Apare acțiune, dramă, aventură. Let's go, minna! Story rankings 🦅 🥇Fairy 🥇Tail 🥇Jerza