XX🐍

16 1 0
                                    

Ziua următoare, cu toții erau super mega entuziasmați! Și eu m-aș entuziasma, sincer, ca tare as vrea sa merg la băile termale 🤤.
Revenim. Toată ziua s-au pregătit...
De fapt, cred ca uit ceva... Parcă era ceva important dar nu-mi amintesc.

Gajeel: La naiba cu toți! La naiba cu Mira, la naiba cu Natsu, la naiba cu Gray, la naiba! La naiba! La naiba! La naibaaa!

A, da. I-am uitat pe Levy și Gajeel... Ups, ce urât din partea mea. Gomene❤️
Cei doi n-au ieșit din camerele lor deloc. Nu prea mă mir, gorila aia uriașă e vinovată deci... Poate nu va amintiți, dar cei doi trebuie sa plătească intrarea pentru întreaga ghildă. Albăstrica s-a inchis in baie, iar bila de demolare nu s-a ridicat absolut deloc din pat. Prețul per persoana nu era nici înainte prea ieftin, iar acum la cate persoane sunt în ghildă nici banii de la banca internațională nu sunt de ajunși. Nici măcar o reducere, macar una. Da' nu se poate ca doamne ferește, iar apoi, colac peste pupăză, le dublează plata din 3 motive: 1. Pentru ca de ce nu;
2. Pentru ca de ce da;
3. Pentru ca Gajeel aproape l-a aruncat pe geam.
Ce proprietar egoist!

Levy: Mai taci Gajeel! E numai ta!
Gajeel: A mea?! Nu i-am făcut nimic, crevete!
Levy: Nu eu l-am luat la bătaie și aproape l-am aruncat pe geam, gorilă îngâmfată!

Ca sa va explic, acum este ora 19:00. Au venit mai repede ca sa plătească halatele și toate chestiile necesare (și în plus leneșii aia atât de greu se mișcă). Săracii, numa ei nu s-au distrat. Ce trist... După ce ca sunt faliți, trebuie sa stea împreună toată noaptea! Săracul crevete...
A trecut timpul,iar toți membrii familiei erau la frumoasa baie termală ,,Term Light". Cum băile erau închiriate numai și numai pentru ei, distracția nu a putut lipsi. Și-au luat prosoapele și imediat au sărit în piscină exterioară. Iar, de aici începe acțiunea...

#Alaturi de frumoasele fete din ghildă#
Lucy: Ce bine e! Ar trebui sa mai ve-
Erza: Shh. Hey, strigă ea, cine ești?

Se pare ca nu erau numai ele acolo. O fata. O fată stătea acolo, într-un colț și le analiza pe zâne. Ea era mai scunda, cu parul șaten și ochii verzi, dezvoltata și care părea de-o vârstă cu ele.

Levy se apropie de ea și îi întinse mana:
- Bună, sunt Levy! Tu cum te numești?
- Eu sunt Erina.
- Deci, spus Levy, tu ești Eri-chan.
- O cunoști? întrebă Erza.
- Am auzit numele acesta de la proprietar. Ea este-
- Eu sunt fiica proprietarului! strigă, schițând în același timp un zâmbet larg până la urechi.
- Îmi pare bine, eu sunt Erza. Iar ele sunt Lucy, Wendy, Carla și Juvia, prezentându-le arătând cu degetul.
- Uaau! Am auzit atâtea despre voi și abia am așteptat să vă întâlnesc!
Nu pot sa cred ca în fața mea stau cele mai puternice vrăjitoare din super faimoasa ghildă Fairy Tail. Titania, Erza Scaret; Levy McGarden, cea mai deșteaptă zâna; Lucy Heartfillia, fiica unei familii putred de bogate; Juvia Lockser, una dintre cele 4 elemente, o vrăjitoare de la fosta ghildă Phantom Lord; Wendy Marvell, Dragon Slayer al Cerurilor, care poate vindeca și în plus care a stăpânit până și Dragon Force; iar Exceed-ul Carla, fiica Reginei din Extalia.

Surprinse, fetele i-au dăruit un zambet cald, iar apoi au început să povestească. Ei bine, toate, înafara de Juvia...

Dupa baie, toate s-au dus în camerele lor.
- Mie mi se pare destul de drăguță, zise Lucy.
- Eu nu prea cred asta despre ea, ieșind vrăjitoarea apei pe ușă.
- Juvia nu prea era în apele ei...spuse îngrijorată Lucy.
- Ai dreptate... Ce-o fi pățit oare?
- Nu era prea incantata in legătură cu Eri-chan, afirmă Levy.

Juvia ieșind afară și asezandu-se pe o banca, își ridică privirea spre minunatul cer înstelat. Stătu așa câteva clipe până când a auzit o voce cunoscuta.
Când a mers acolo, încet, să vadă cine era, a văzut o văzut-o pe Erina cu încă o persoana pe care n-o mai văzuse în viața ei. Când s-a apropiat și a auzit despre ce vorbeau cei doi,a încremenit.
,,Planul nostru de a le distruge pe zâne a început"







Fairy Tail - O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum