XIX🥀

12 2 0
                                    

Mira: Buna băieți. Prima echipă care a ajuns aici a fost cea a Erzei și a lui Jellal, iar ultima cea a lui Levy și Gajeel. Prin urmare, echipa Gale va trebui sa plătească băile termale.
Erza: Ca tot veni vorba, Mira. Ce a fost cu toate capcanele de până acum?!
Gajeel: Macar mirosiți mai bine, spune râzând ca prostu.
Erza: Înțeleg. Acum mirosim bine huh?
Lucy: Iar incepem.
Master: Asta a fost provocarea. Mâine seară la ora 19:00 vom merge cu toții la băi. Pregătiți-va și să nu uitați nimic. Ne întâlnim în fața, langa piscina.

Juvia: Am o întrebare Mira-san. În câte minute au terminat toate echipele?
Mira: Păi Jerza a terminat in 20 de minute, Nalu într-o oră și 45 de minute, voi într-o oră și 30, iar Gale in 3 ore.
Erza: Jerza?...
Gray: V-am luat idioților! Se pare ca creier înflăcărat și cap de tablă au ajuns ultimii *rânjește*.
Natsu: Ce ai spus prințesa de gheață?!
Master: Terminați!
Erza: Mâine seară la ora 19 veți fi aici! 👹
Minna: Aye sir!
Mira: Ne vedem, noapte bună prieteni.

După cele spuse, fiecare a mers la culcare, fiind ora 21:23.

Am o micuța întrebare întrebătoare. Ați vrut vreodată să aflați ce va rezerva viitorul, ce lucru are sa se întâmple; un lucru pe care l-ați așteptat, dar se descoperă a fi cel mai rău coșmar? Și voi ați vrut? Vi s-o îndeplinit dorința? Va dau totuși un sfat: profitați de moment, și nu-ți dori ca viitorul sa vină la tine cu viteza luminii. Plus un mic indiciu: cineva va trăi cel mai teribil coșmar în realitate!

Va urma...

Fairy Tail - O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum