Despărțirea dureroasa

23 0 0
                                    

In timp ce unii băieți le aruncau pe fete in piscină, Juvia stătea pe șezlong, parcă torturată de niste gânduri amare. Gajeel, văzând-o, s-a dus la ea sa o întrebe de ce este așa.
- Hey, Juvia. S-a întâmplat ceva? Juvia? Juvia!
- Gajeel-kun, m-ai speriat.
- Ce să-ți fac daca nu răspunzi. Dar totuși la ce te gândești?
- Gajeel-kun, tu crezi ca am luat decizia corecta?
- E cel mai bine pentru ghildă, deși nu sunt deloc sigur ca-si va respecta promisiunea. Ar fi cazul sa plecam, Juvia. Vom merge in pădure cu băieții și le vom speria pe fete. Acolo ne vom despărți de ei.
- Bine...
Au mai povestit ei puțin, apoi s-au despărțit mergând în pădure fiecare cu prietenii lui.
Na: Ar fi bine sa mergem, nu?
Gr: Da... știu! Ne vom deghiza in niște pădurari cu topoare plin de de sânge.
Na: Buna idee, cap de gheață! Dar de unde să luăm sânge?
Gr: Am o rețetă la mine cu sânge fals. Spunem ca mergem sa luăm lemne pentru focul de diseară, iar Gajeel va merge sa sa pună acel bilet anonim in camera fetelor.
Ga: Deci așa sa facen!

D.P.Juvia
Ju: Fetelor, haideți sus sa ne uscăm și apoi să mergem sa mai explorăm.
Er: Întrecere până sus!
Lu: Eu câștig!
Le: Sa o crezi tu, Lu-chan!
Și așa au alergat toate până sus. După ce au intrat în camera, au văzut acel bilețel anonim pe masă. Apoi s-au dus la locul întâlnirii, într-un câmp anti-magie (mda... s-au gândit la toate băieții) in mijlocul pădurii, la vreo 700 de metri de cabană. Acolo fetele erau așteptate de băieții deghizați și înarmați. Si Erza a început să tremure după ce a văzut acel topor plin cu sânge, știind ca prietenii ei s-au dus în pădure în urmă cu 30 de minute și nu s-au mai întors.
Lu: Ce vreți de la noi? spune aceasta gata să leșine de spaima.
Na: Nimic drăguțo. Doar capetele voastre.
Gr: Pentru colecția noastră proaspăt creată. Am găsit acum vreo 20 de minute niste băieței care nu-și puteau folosi magia, iar capetele lor zac chiar în acest moment în gentile din spate.
Lu: Doar nu...incepe sa plângă.
Er: Kanso! Ce?! De ce nu mă pot reechipa?!
Gr: Oh nu v-am spus? Nu puteți folosi magie! spuse acesta cu un zambet mișelesc.
Dar undeva, cei doi deja erau pe drumul care ii va despărți de familia lor trăznită o dată pentru totdeauna.

D.P.Juvia
Ju: Chiar nu avem o alta variantă?
Ga: Doar atât putem face...pentru prietenii noștri, familia noastră.

Ei bine, poate va gândiți ce s-a întâmplat de trebuie sa ia o decizie dezastruoasă fiecare. S-a întâmplat în urmă cu 3 luni...

Fairy Tail - O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum