Salvarea

16 0 0
                                    

D.P.Autorului
Mavis: Bun, prieteni. M-am gândit la câteva strategii. Prima consta in 2 echipe: echipa de furișare și salvare, și cea de atac, sau mai bine zis diversiune. Celelalte vor fi puse în acțiune daca cumva prima da greș. Master: Am o întrebare, Prim-master. Cine va forma echipele?
Mavis: M-am gândit așa: in echipa de furișare și salvare, vor fi Gray, Levy, Warren, Carla si Wendy in caz ca sunt răniți.
Echipa de atac va fi formată din Natsu, Lucy, Erza, Mira, Happy, Lily si Laxus. Iar ceilalți vor sta aici la cabană de pază. Plecăm în 2 ore. Luați-va tot ce va trebuie pentru ca nu este doar o simplă confruntare. Trebuie sa o câștigăm ca să îi recuperăm pe Juvia și Gajeel. Our family, guys!
Minna: Hai, Fairy Tail!

(Era ora 21:00. 12 ore de când cei doi au plecat. Jumătate de oră de când Juvia s-a întors.)

#La ascunzătoare#
Jose merge furios in camera celor doi (unde se pare ca era doar Juvia) și strigă ca discreieratul.
Jo: Unde naiba ai fost, Juvia?!
Ju: Undeva unde mă pot simți în siguranță!
Jo: Ți-ai contactat cumva aliații?
Ju: Poate ca da, poate ca nu. Nu-ți voi spune niciodată, afurisit ce esti!
Jo: Așa deci. Îți voi mai da o singura șansă. Daca o dai in bară, ai belit-o!spune acesta vrând să iasă pe ușă.
Ju: Acum înțeleg de ce n-ai avut vreodată un prieten, criminal handicapat! strigă plângând albăstrica.
Jose, nervos se întoarce și îi dă un pumn in burta micuța a Juviei. Aceasta scuipa sânge, după care leșina.

D.P.Juvia
M-am trezit într-o cameră de la subsol. Sunt legată de mâini și lipită de perete. Tot ce îmi amintesc a fost ca i-am comentat lui Jose apoi m-a lovit groaznic de tare in stomac.
Ga: Juv-vi-a!
Ju: Gajeel-kun! îl strig disperata după ce ii văd corpul care era cândva plin de mușchi, plin de sânge și de tăieturi adânci. Ce i-ai făcut!?
Jo: Oh, lui? Ți-a luat apărarea și uite. Ce frumos ii zace corpul pe jos! Dar acum, draga mea, n-ar trebui să-ți faci griji de nimic altceva, înafara de tine.
Probabil te întrebi de ce ești prinsa. Cum am promis, îți voi stoarce toată puterea ca pe o lămâie, până când vei muri. Va fi de 2 ori mai dureros, pentru ca trebuie să-i iei partea și dragului tau prieten. Vezi acest buton? Daca voi apasă pe el, acel aparat de care ești legata îți va fura toată forța în 3, 2...
Ju: Așteaptă, idiotule!
Jo: 1! spune în timp ce apasă pe butonul pătat de sângele multor altor victime.
Ju: C-ce? Mă simt amețită.
Jo: Îți voi lua toată puterea în aproximativ 3 ore. Până atunci încântă-ma cu strigătele tale!
Își luă cuțitul apoi veni spre mine. A început să îmi facă câteva răni mici și apoi mari începând de la picioare până la gât. După ce eram plina de sânge din cauza criminalului ăluia, acesta e plecat, lăsându-ma singura in acea încăpere rece.
A trecut o ora și jumătate. Simțeam cum fiecare părticică din mine moare. Picioarele mele atârnau deasupra unei bălți mari de sânge. Tot incerc sa îmi țin ochii deschiși. Dintr-odată văd o lumină. Văd un băiat chipeș.
- Bună, sunt Jellal Fernandes! Sunt din ghilda independenta Crime Sorcière.
- ...te știu de...la incidentul cu...Turnul Raiului...
- Da... Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat atunci. Dar acum sa te scoatem de aici.
- Cum ne-ai găsit? întreb eu cu jumătate de gură, pentru ca mai mult de jumătate din puterea mea s-a scurs.
- Master Makarov. M-a contactat prin lacrima și mi-a spus exact unde sunteți. Am crezut ca l-am ucis pe Jose, dar am picat in capcana. Dar acum nu e timp de vorbit. Trebuie sa mergem imediat ca se scurge timpul!
- Unde mergem?
-Inapoi la ghildă.
- Nu vreau...
- Știu ce s-a întâmplat. Odihnește-te. Ești în siguranță. Te voi duce la un loc sigur.

D.P.Autorului
Spune asta, o ia pe Juvia în brațe și se cară de acolo. Deja l-a dus pe Gajeel. Acolo sunt Wendy și echipa de salvare. Juvia deja a adormit. Dupa câteva minute au ajuns la destinație.

Fairy Tail - O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum