In ascunzătoare

17 0 0
                                    

Jo: Mai, mai, mai! Ce avem noi aici? Se pare ca ați luat decizia corecta...Cine s-ar fi gândit?
Ga: Ce vrei?
Jo: Vai, vai. Dar așa se vorbește Gajeel-chan?
Ga: Gajeel-chan? Nu mai glumi cu mine retardatule!!! Spune odată ce vrei ca sa plecam de aici!
Jo: Huh? Sa plecați? Mai exact unde? După ce vor afla prietenii voștri ca ia-ți trădat, credeți ca va vor primi înapoi?
Ga: ...
Jo: Așa mă gândeam și eu. Sa trecem la subiect. Voi mă veți ajuta. Cu ce? Voi construi o arma mult mai periculoasă decât cea a consiliului care a fost aruncata pe Turnul Raiului.
Ju: Etherion Cannon.
Jo: Exact! Pentru asta am nevoie de voi.
Ga: Nu înțeleg absolut nimic idiotule. Spune odată de ce ai nevoie de noi.
Jo: Sper ca nu ați crezut ca acele cadavre au fost doar o momeală. Toate acele persoane mi-au fost de folos planului. Le-am furat energia vitală, și apoi i-am spânzurat ca sa nu se creadă altceva. Oricum, aproape am terminat, dar mai am nevoie doar de 2 persoane care sunt pline de energie dar și de magie. Aici interveniți voi doi.
Ga: Deci sa înțeleg ca vrei sa ne ucizi, ba nu, e neapărat să ne ucizi pentru a-ți funcționa planul.
Ju: Dar daca planul tau reușește, ce se va întâmpla?
Jo: Voi ucide fiecare vrăjitor de pe acest continent. Inclusiv pe voi, Fairy Tail!
Ju: Știam ca nu putem avea încredere în tine.
Jo: Ce amuzant Lockser. Dar am o alta varianta pentru copiii cei ascultători și cuminți. Cat timp nu mă veți trăda, veți trăi în liniște și pace cu mine. Dar dacă va contactați prietenii și va aliați cu ei, va voi extrage și ultima picătură de magie. Înțeles?
Ju: Lasă-ne sa vorbim puțin te rog.
Ga: Juvia? Vrei sa negociezi cu aiuritul asta?
Jo: Bineînțeles, va voi lăsa maxim 3 minute.
Acesta pleacă, iar cei doi încearcă să găsească o cale se scăpare.
Ga: Ești nebună? N-avem încredere în el, nu putem avea încredere în el!
Ju: Îmi pare rău. Dar nu pot fi egoistă când asta depinde de viață prietenilor mei. Chiar daca nu vrei, eu mă voi duce.
Ga: Juvia, stai. Mai gândește-te.
Ju: Nu pot, e neapărat să-i apărăm. După ce ghildă noastră s-a destrămat, chiar daca am fost dușmanii lor, ne-au primit cu brațele deschise. Ne-au dăruit căldură, zâmbete si prietenie, ceea ce noi n-am avut parte în Phantom. Trebuie să-i răsplătim.
Ga: Bine, sunt de acord. Dar dacă face ceva, noi plecăm, fie ca vrei sau nu.
Ju: Am înțeles, Gajeel-kun.
Jo: Deci?
Ga: Vom sta dar nu te atinge de ceilalți!
Au mers până in sudul pădurii unde cei doi prieteni au găsit o clădire ascunsa înfiorătoare. Camere de filmat peste tot, pereții plini de sânge, cuțite și topoare pe jos și camera unde se afla Etherion Cannon.
Jo: Veți sta în aceeași cameră pentru ce nu am alta libera. Vreo obiecție?
Ju: Nu.
Jo: Bun atunci. Este la al doilea etaj prima camera pe stânga.

#La ghildă#
Le: Nu știu dacă le pot localiza locația. Warren!
Wa: As putea creea o lacrima care sa descopere unde sunt. Lăsați mă macar 2 ore sa vad ce pot face. Levy ajuta mă te rog.
Le: Bine.

#In ascunzătoarea lui Jose#
D.P.Gajeel
O văd pe Juvia cum privește tristă spre geam. Chestiile astea cu consolarea nu sunt genul meu oricum. Dar totuși, încă mă gândesc cum am ajuns până aici. Așa de departe. M-am împrietenit cu Juvia la vârsta de 6 ani. Era o fată tristă și slabă care stătea singura mereu. Dar acum e o fată zâmbitoare și super puternică. Sau era până a trebuit să ne despărțim amândoi de tot ce ne era mai drag. Cred că ar fi momentul să mă duc și să vorbesc cu ea.
Ga: Hey Juvia. Ești bine?
Ju: Da. Nu. Nu știu. Ma duc afară să mă mai liniștesc puțin.
Ga: Dar sa ai grijă. Daca te pierd și pe tine...
Ju: Nu se va întâmpla asta. Îți promit.
 
D.P.Juvia
Nu știu ce să fac. O fi găsit acel jurnal?
Oare ne caută? Sunt prea obosita ca sa mă gândesc la asta...
Am adormit. Apoi ma trezesc langa un copac. Era 20:22. Mă întorc și îl văd pe Gajeel disperat.
Ju: Ce s-a întâmplat de ești așa desperat, Gajeel-kun?
Ga: Juvia? Juvia! Unde naiba ai mai fost?! Ai plecat acum 4 ore și nu te-ai mai întors înapoi.
4 ore? A da, ne-am despărțit de ceilalți azi-dimineață. Pare că a trecut o eternitate.
Ju: Eram obosita și am adormit langa un copac. Scuze.
Ga: De acum nu mai pleci nicăieri fără mine. Jose a crezut că te-ai dus înapoi la ghildă. Daca nu veneai acum, nu vreau să știu ce se întâmpla.
Ju: Am înțeles.
Nu l-am văzut pe Gajeel-kun niciodată așa de speriat. Nu știu ce să fac.

#Inapoi la ghildă#
Wa: Am găsit! Iupiiii! Sunt cel mai tareeeee!!!
Master: Ce e Warren, ce ai găsit?
Wa: I-am găsit pe Juvia și Gajeel!

Fairy Tail - O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum