Era o zi frumoasa de primăvară. O zi ca oricare alta în liniștita noastră ghil...
- Nu vezi pe unde mergi, cub de gheață?!
- Acum e vina mea? Tu de ce te-ai oprit dintr-odată și te uitai ca bou' la poarta nouă la nu știu ce porcărie, idiot înflăcărat?!
Sau nu...of frate, iar incepem...
- Vrei bătaie, cap înghețat?
- Daca vrei bătaie eu mă bag, aiurit fara creier!
- Bătaie??? Hey Natsu, Gray, de ce nu m-ați chemat idiotilor ?! Mă bag și eu!
Mda...și uite cum toată lumea se bagă la bătaie inconștienți de faptul ca zilele lor sunt numărate.
- Nu vreți să terminați odată?! spune o fată nervoasă cu o privire prea înspăimântătoare, dându-i cap in cap pe cei doi care au început lupta.
- Auuu! Ce idiot m-a dat cu capul de...Erza?! spuse Natsu in timp ce se ruga sa fie ucis cu grijă și repede (nu ca el vrea sa fie omorât, dar cei care se comporta așa cu Erza nu mai scapă cu viață).
- Așa deci Natsu...
Poate va întrebați de ce le este tuturor așa frică de Erza, deci va voi explica:Aceasta este Erza Scarlet. Poate arata ca un îngeraș, dar va asigur ca este exact opusul. Este cea mai puternică vrăjitoare din Regatul Fiore, iar porecla ei este Titania (Regina diavolilor)... In fine, sa revenim la ceea ce este important.
După ce aproape i-a omorât în bătaie pe toți, a întrebat:
- Voi niciodată nu puteți sta locului? Sa nu va mai prind va ca bateți, ca s-a terminat cu voi!
- Aye sir! spun cu toții la unison.
Brusc se făcu liniște, ceea ce înseamnă ca master are de făcut un anunț.
Sper ca v-a plăcut primul capitol, iar dacă vreți să-mi mai dați câteva idei pentru continuare as fi foarte încântată. Apropo, eu scriu doar o poveste simplă bazată pe imaginația mea, dar personajele nu sunt create de mine, ci de Hiro Mashima.
Ne vedem👋
CITEȘTI
Fairy Tail - O altfel de poveste
De TodoFairy Tail merge într-o excursie la munte, unde începe acțiunea. Se distrează, poate, poate se mai formează câteva cupluri și cunosc oameni noi. Apare acțiune, dramă, aventură. Let's go, minna! Story rankings 🦅 🥇Fairy 🥇Tail 🥇Jerza