XXI🐿️

11 0 0
                                    

,,Planul nostru de a le distruge pe zane a inceput."

                Nu i-a venit sa creada. De fapt, ba da, chiar ii venea. Nu a avut incredere in ea inca de la inceput. Iar acum, dupa cele spuse, nici nu mai avea de gand.  

                Oare ce putea face? Aceasta intrebare a torturat-o non-stop pe drum. Ori le spunea tuturor adevarul crunt, cu consecinta de a fi banuita de gelozie si de a fi marginalizata de toti (pentru ca vorbea fara sa stie si|sau ii voia raul Erinei), ori tinea doar pentru ea, iar ghilda Fairy Tail avea sa fie stearsa de pe fata Pamantului... Stai! se gandi Juvia. Adevarata ghilda si-ar fi dat seama dintr-o clipita cine este cu adevarat, doar daca.. nu este chiar ghilda cea falsa!

                    Asta era! Dar stai asa. Cum sa vorbesti asa ceva despre propria ghilda? Acum, ea isi cauta printre ganduri ca sa gaseasca ceva ne la locul lui...

                      Trec secunde, minute, ore, dar Juvia nu e de gasit. 

D.P.Lucy

- Juviaaa! Erina! Raspunde-ti!

                     Nu stiu ce s-a intamplat cu ele. Dupa ce am mers cu totii in camerele noastre, 2 fete nu s-au mai intors: Juvia si Erina. Au trecut deja cateva ore. Impreuna cu ceilalti le cautam prin padure, pe langa apa, oriunde apucam. Dar nu le vedem...

                     Dupa si mai multe ore de cautare, ne intoarcem cu totii agitati si totodata deprimati la cabana.

- Unde e Juvia?! Nu ma voi linisti pana nu o voi gasi! spuse si da sa iasa afara dar este tinit de o tigaie in cap.

- Unde crezi ca te duci, Gray?intreba Master.

- Batrane, ceva s-a intamplat. Ma duc sa o caut pe Juvia!

- Potoleste-te, cap de gheata, sari cu gura pe el Salamandra. 

- Cum sa ma potolesc, ochi ascutiti?! Vrei sa ne batem?!!

                     Doamne, iar incep...


D.P.Povestitor

Astea fiind spuse, incheiem si acest capitol minunat, dragii mei. Iar de aici, va las pe voi sa va ganditi. Este oare corecta gandirea Juviei? Acesti oameni sunt oare doar ce par a fi, insa chiar nu sunt? Unde este adevarata ghilda Fairy Tail? Exista oare una adevarata? To be continued...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imi pare foarte rau ca nu am mai postat, pur si simplu nu mai aveam imaginatie... Sa speram ca acum voi putea posta zilnic... Sou ja mata ne, minna <3

-

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 01, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fairy Tail - O altfel de povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum