Wa: Am găsit! Iupiiii! Sunt cel mai tareeeee!!!
Master: Ce e Warren, ce ai găsit?
Wa: I-am găsit pe Juvia și Gajeel!
Er: Vorbești serios? Cum?
Wa: Cu ajutorul lui Levy, am reușit să le găsim locația.
Le: Foarte simplu, de fapt, Erza. Ne-am gândit ce avem cu toții în comun. Apoi am ajuns la concluzia asta: Daca cu toții suntem în ghildă Fairy Tail, atunci fiecare avem simbolul ei. Am luat vopseaua cu care ne facem simbolul, iar apoi am analizat-o. Aceasta conține multe substanțe care nu atacă pielea. Aceste substanțe intra în sânge. Și așa am aflat ca, conține fier, dar nu orice fel de fier. Ci unul special făcut de Porlyusca-san. E unic.
Gr: Mai repede, Levy! Te rog!
Le: Bine, bine. Warren a făcut o lacrima care identifica persoanele care au acel fier în piele și sânge. Normal ca acestea sunt membre ale ghildei.
Wa: Din fericire nu și-au șters semnul.
Master: Warren, unde sunt?
Wa: La sud de pădurea numită ,,The Stranger Dark Forest". Mai pe scurt, această pădure.
Lu: Sunteți cei mai tari! Acum sa mergem sa ne luăm prietenii înapoi!
Minna: Aye sir!
Mavis: Stati! Nu cred ca va fi atât de ușor. Am un sentiment neplăcut de ceva timp. Jose e foarte puternic. Gândiți-va. Nu credeți ca este o capcană? Adică, Jose asta urmărește. Sa mergem sa ii salvăm. Și dacă asta se va întâmpla, cine știe ce se va întâmpla cu cei doi. Lăsați mă 10 minute să mă gândesc la câteva strategii. Al treilea master, te rog rămâi!
Master: Am înțeles. Acum, toți ceilalți afară.D.P.Gray
Este doar vina mea! Daca nu mă comportăm așa cu Juvia înainte să meargă în acea misiune cu Gajeel...Na: Yo! Ești bine, cap înghețat?
Gr: ...
Na: Gray? Ești bine?
Gr: Adevărul este ca nu. Nu sunt absolut deloc bine. Este numai vina mea.
Na: Cum adică este vina ta? Gray. Ce-ai făcut?
Gr: Îți mai aduci aminte de acea misiune, care a schimbat tot? In care cap de fier și Juvia s-au dus?
Na: Da, îmi amintesc.
Gr: Este vina mea ca Juvia s-a dus atunci cu Gajeel. Mă enerva atât de tare ca sta pe lângă mine mereu, încât i-am spus ca mă enervează și să-și găsească de lucru în loc să enerveze oamenii.
Na: Cum ai putut face asta?!
Gr: Am fost un netrebnic! Știam ca are nevoie de mine, iar eu am ocolit-o. Când mi-am dat seama ce am spus, nu mai era. Am căutat-o peste tot, dar doar atunci am aflat ca s-a dus cu Gajeel in misiune. M-am mai liniștit, dar aveam mii de bolovani pe inimă. Încă nu-mi venea să cred ce i-am spus. Brusc i-am auzit vocea capului de tablă strigând ca Juvia va muri daca nu va fi tratată la timp. Era să înnebunesc. Am alergat cat de repede am putut înapoi la ghildă, apoi i-am văzut pe cei doi vorbind. Am vrut sa ii spun cât de rău îmi pare ca am vorbit așa cu ea, dar a strigat la mine spunându-mi sa plec cu lacrimi in ochi.
Na: Hey. Liniște-te, Gray! Trecutul e trecut, bine? Acum tot ce contează este sa o salvăm. Atunci îi vei spune.
Gr: Ai dreptate. Mersi, cap înflăcărat!
Na: Oricând! Acum sa mergem ca ne-a chemat Prim-maestru.
CITEȘTI
Fairy Tail - O altfel de poveste
RandomFairy Tail merge într-o excursie la munte, unde începe acțiunea. Se distrează, poate, poate se mai formează câteva cupluri și cunosc oameni noi. Apare acțiune, dramă, aventură. Let's go, minna! Story rankings 🦅 🥇Fairy 🥇Tail 🥇Jerza