Jongin💕 :
İyi akşamlar Sehun,
Bugün çok meşguldüm yazamadım.
Moon sorun çıkarmıyor değil mi?
Oh Sehun:
Ben de şirketten yeni geldim sayılır. Şu an kucağımda birbirimize sarılıp hasret gideriyoruz senin yerine de sarılırım ona. Ben şirketteyken zaten evdeki çalışanlar ilgileniyor yani ben çok ilgilenemiyorum malesef :(
Jongin💕:
Olsun yine de sana karşı mahcup hissediyorum. 2 gün sonra kızlara bırakacağım onu belki bu hafta ben de onlarda kalırım. Bu arada saat 11 olmuş çoktan, bu saate kadar çalıştın mı? Kendine fazla yükleniyorsun bence.
Oh Sehun:
Benim için endişeleniyor musun? Aslında bir arkadaşımlaydım sonra da bir dosya almam gerekiyordu eve gelmeden şirkete uğradım. Hatta keyifli bir gündü şirketin stresinden uzaklaştım.
Jongin💕:
Senden büyüğüm endişelenmem normal. Keyifli bir gün geçirmene sevindim. İyi geceler.
Oh Sehun:
Aslında daha keyifli bir gün geçirebilirdim....
Jongin💕:
Yarın çok sevdiğin arkadaşınla buluşup daha keyifli bir gün geçirirsin. Hadi gidin Moonu da al uyuyun.
Oh Sehun:
Uykum yok daha. Hem keyifli bir gün için ihtiyacım olan başka bir şey var Kim Jongin.
Jongin💕:
Neymiş o ?
Oh Sehun:
Sensin...Senin yanında kendimi bulutların üzerinde hissediyorum. Çok tuhaf bu, daha 3 gündür tanıdığım bir adam bana nasıl bu kadar güzel hissettirebilir...
Bunu yüzüne karşı söyleyemezdim biliyorum. Ama yazmak istedim istersen bana korkak diyebilirsin çünkü öyleyim...
✅✅ görüldü 23: 30
00:00
Jongin💕:
Aynı şeyleri hissetmiyorum belki ama ben de senin yanındayken mutluyum Sehun.
Ertesi Gün
Oh Sehun:
(fotoğrafı gönderir)
Bugün biraz tembellik yapmak istedim günümü boşalttım. Peşimi bırakmıyor benimle uyudu benimle uyandı. Beni daha çok seviyor yavrunuz Kim Jongin.
Jongin💕:
İkiniz de çok güzelsiniz çok özledim😭 yanınızda olmak istiyorum ama resimlerle boğuşuyorum.
Oh Sehun:
Ben de mi güzelim? Beni de mi özledin?
Jongin💕:
Takıldığın kısım bu mu? Evet sen de güzelsin Sehun. Gözleri olan herkes bunu söyleyebilir. Ve evet özledim insan arkadaşını özleyemez mi?