24

3.5K 416 156
                                    

“Uykun mu geldi bebeğim?”

Omzuna yasladığım başımı kaldırırken beni izleyen sevgilime bakıp yavaşça başımı salladım.

“Biraz” Tekrar omzuna yatıp kolumu koluna doladığım da uzanıp kumandayı almış ve izlediğimiz filmi kapatmıştı.

“O zaman uyuyalım hadi” Bana baktığında koluna daha da sarılmış ve uykulu gözlerimi kapatmıştım. Bugün yorucu bir gün olmuştu ama eğlenceliydi. Benim kalkmayacağımı anlayınca nefesini bırakmış ve kolumu kolundan çekip beni kucağına almıştı. Bacaklarımı hemen beline sarıp kollarımı boynuna doladığım da başımı omzuna yaslayarak gözlerimi kapattım. Kokusu fazla güzeldi sanki sarhoş ediyordu ve ben bu kokuya aşıktım. Kokusunu biraz daha alabilmek için boynuna yaklaştığımda dudağım boynuna değdi. Kalçalarımda duran eli sıkılaştığın da onun sesini duydum.

“Merdivenlerdeyiz Lix, hiç güvenli değil”

Ne dediğini anlamamıştım. Sadece kokusunu almak istemiştim. Rahatsız mı olmuştu? Başımı boynundan biraz uzaklaştırdığımda hızlı bir şekilde odama çıkmıştık. Beni yatağa yatırıp Üzerinde ki kazağı çıkarttığın da her zamanki gibi hayranlıkla onu izledim. Nasıl bu kadar kaslı olabilirdi? Ben mi çok zayıftım?

Gülme sesiyle kendime gelirken elinde ki tişörtle yanıma oturdu. Beni omuzlarım tutup kaldırdı ve üzerimde ki tişörtü çıkardı. Onun üzerinde ki tişörte benzeyen tişörtü bana giydireceğini sanmıştım ama o beni yatırmış ve üzerime çıkmıştı. Şaşkın dolu bakışlarla ona bakarken o dudaklarıma kapanmış yumuşakça öpüyordu. Şaşkınlığımı üzerimden atıp karşılık verdim ve ellerimi saçlarına daldırdım.

Yumuşak öpüşmemiz daha da sertleşmiş ve derinleşmişti. Elini çıplak vücudumda gezdirirken hafifçe dudaklarına doğru inledim. Bu onu daha da hırçınlaştırırken nefessiz kalarak ayrıldık. Fakat o boynuma doğru inmiş ve izlerini bırakmaya başlamıştı. Dudakları köprücük kemiğime geldiğin de ufak bir ısırış vermiş ve benim inlememi sağlamıştı. Dudakları omzumda ki asit yanığına geldiğin de diğerlerinin aksine oldukça masum ve hafif bir öpücük vermiş ve zorla yutkunduğunu duymuştum.

Dudakları gittikçe aşağıya inerken vücudumda gezinen eli pantolonuma gitmişti. Düğmesini açacakken birden durmuş ve kapattığım gözlerimi aralamama sebep olmuştu. Bir süre öyle kaldığımız da elini düğmeden çekmiş ve üzerimden kalkarak yanıma uzanmıştı. (smut sandınız değil mi kgkgkggllg)

Ona baktığım da kollarını belime dolayıp kendine çekti ve saçımın arasına bir buse kondurdu.

“Bu kadar ileriye gitmeyelim lix”

Anlıyordum. Hobim daha yeni geçiyordu ve birden böyle yakınlaşmamız ters tepebilirdi. Başımı salladığım da dudaklarına son kez kısa bir öpücük kondurmuş ve kollarımı ona sararak gözlerimi kapatmıştım.

***

“Huhuuhu dün neler yaşadınız öyle?”

Hyunjin kaşlarını kaldırıp indirerek bana imayla bakarken jisung giydiğim boğazıklı kazağı aşağı indirmiş ve boynuma bakmıştı.

“Oha bildiğin koparmış bin hyung da ha”

“Lix’i rahat bıraksanıza siz!”

Kurtarıcım olan Seungmin gelip Jisung’un başına vurup benden uzaklaştırdığın da  Hyunjin’e ters bir bakış attı ve yanıma oturdu.

The art of fear/Changlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin