Fantasy könyvem és hogyan tovább

194 5 6
                                    

Helló! Helló!❤

Sajnálom, hogy nem új résszel tudlak megörvendeztetni most titeket. Viszont van pár érdekes dolog amiről itt is szeretnék veletek beszélni. Mivel tudom, hogy a jelenlegi két könyvemet elég különböző olvasótábor jellemzi (ha nevezhetem így). Na, de akkor térjünk is a tárgyra! Tehát, belekezdtem egy saját, fantasy könyv írásába. Majd a későbbiekben egy, a Reylohoz egészen hasonló párossal a is főszerepben. Majd, ha halad a sztori a true, nagy reylok úgyis megértik mire gondolok. :D

Akit érdekel azt itt találja: Gasoliene - Fehér fény a címe egyébként. :) Egy 'hú de rossz' vagy 'nem is olyan szörnyű' odavetett hozzászólás is jól fog esni. Tőletek minden! ❤

Egyébként erről már beszámoltam egy wattis kiírásomban, de ha valaki nem látta volna annak itt hagyom még egyszer. Annyi változtatással, ami ezt a könyvet is érinti, hogy azon leszek azért, hogy be tudjam ezt is fejezni.

FONTOS

"Sziasztok! Nos, nem tudom mennyien nézitek még, hogy itt mit írogatok ki, de ez most fontos lenne. Ugyanis több dologról is szeretnék beszélni veletek. Az 1. hogy ha minden úgy megy, ahogy tervezik, akkor május negyedik érettségizem és addig nem igazán leszek elérhető a platformon (ha esetleg mégis akartok zaklatni, akkor azt megtehetitek a face csoportban, ott még jelen leszek). 2. Ha olyan kétségeitek lennének, hogy a Teenst nem fejezem be, akkor ne aggódjatok, annak mindenképpen a végére fogunk érni. Az Óceán Kékek olvasóinak ezt nem feltétlenül tudom megígérni, de szeretném azt is befejezni.Na és akkor a 3. Néhányan, akik figyelitek a másik, kicsit rendezettebb profilom (észrevehették, hogy kikerült egy kis bevezető a Fehér Fényből. A magyarázatom erre az, hogy nagy fába tervezem vágni a fejszém, de úgy éreztem meg lett az ötlet. Egy teljesen saját kútfőből megalkotott fantasy trilógia írása van folyamatban és lesz is az elkövetkező években. Szóval sajnálatos módon be kell jelentenem, hogy a Teenagers befejezése után a profil valószínűleg majdnem teljes inaktivitásba fog kerülni (nem mondom, hogy 100%-ig, de azért eléggé). De az még azért jövő zenéje. Csak készüljetek erre is. Az írói munkálkodásom a másik profilomon folytatom majd tovább. Ennek rendkívül egyszerű oka van: így fogom különválasztani a béna kis fanfic írós és a komolyabb írós énem, munkásságom, ha mondhatjuk így. :D Nem akartam egy ilyen könyvekkel tele spammelt oldalra kirakni azt a könyvet, ami annyit jelent nekem és letörölni sem akartam az itteni irományaim.Remélem ettől senki nem törik le vagy nem is tudom, akar megkövezni, mert nekem sokat jelent ez a lépés és végre úgy érzem vagyok olyan szinten, hogy ebbe belevágjak és ezt mégis csak nektek köszönhetem, szóval: Ezer hála!"

Szóval csak ennyit akartam. 

Remélem amúgy mindenki jól van! Imádlak titeket egyébként my reylos! ❤❤

Következő részben találkozunk!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Óceánkékek (félbehagyva)Where stories live. Discover now