on dört

3.4K 107 0
                                    

Bölüm On Dört

Benim gözlerim senden başkasını görmez.

Beynimin içinde tekrar sözler ile kalbim daha hızlı hareket ediyordu. Rodos toplantı için gitmiş ve beni odadan çıkmamam için uyarmıştı. Bende sessizce bizimkiler ile mesajlaşıyordum.

Emirhan : Olum o büro çok adı duyulmuş bir yer lan. Kocan ünlü bir avukat kanka.

Leyla : Aayy evet!

Leyla : Amcam da avukat,tanıyormuş enişte beyi. Övdü baya.

Arca : Bana da bu yakışırdı zaten falan.

Arın : Sonunda evinin kadını çocuklarının anası olabilirsin kuzen

Batuhan : Zengin koca hayalini benden önce gerçekleştirmene inanamıyorum Arca:(

Batuhan : Arca sana kuma olayım noolurr... Valla parasını yerim sadece kocan senin olmaya devam eder.

Arca : Salak ya

Emirhan : Biz bununla neden arkadaşız?

Selim : Bende bunu hepiniz için soruyorum

Leyla : Hoşt!

Selim : Aşkım senin dışında tabi.

Arca : Kustum

Batuhan : Gidin başka yerde aşk yaşayın

Emirhan : Kıskanç köpekler

Leyla : Çalışın sizinde olur bebeğimler

Selim : Aşkım sen beni çalışarak yapmadın?

Batuhan : Hain planlar yaparak manita oldu bu seninle

Batuhan : Biz şahidiz

Leyla : Batuhan

Leyla : Öldün

Gülerek telefonumu kapattım. Leyla'nın Selim ile manita olmadan önce yaptığı her şeyi biz Batuhan ile tabiki Selim'e anlatmıştık. Ama Leyla bunu öğrenirse bizi doğrardı. Konusu geçince bile korkunç oluyordu. Emirhan ve Arın'da biliyordu bunu. Bir şeyi yapmayınca bizi sürekli bununla tehdit ediyorlardı.

Leyla'nın;arkadaşı olmasına rağmen Selim'i takip etmesini,Selim kucağına alsın diye bayılmış numarası yapmasını,Selim ile baş başa kalabilmek için bize rüşvet verip bir yerlerden kovmasını...Selim bilmese de olur diyordu ama bizce bilince daha güzel oluyordu. Konu açılınca Leyla'nın domates olması hepimizi çok eğlendiriyordu çünkü.

Saat beşe gelirken kapı açıldı ve Rodos içeri girdi. "Sıkıldın mı?" dedi ceketini çıkartırken. "Hayır sıkılmadım." diyerek gülümsedim. Gömleğinin kollarını katlayıp birkaç düğmesini açtı. "Annemler yemeğe çağırdı. Evleneli bir buçuk ay oldu neredeyse ve biz hiç ziyaret etmedik. Onlara gidiyoruz. " dedi Rodos toplanırken. Yüzümü buruşturmamak için zor tuttum. O ailede beni rahatsız eden bir şey vardı.  "Güzel olur." diyerek ayaklandım ve montumu elime aldım. Çantamı koluma takıp telefonumu da içine kattım. Rodos'un ceketini de aldım. Elimi tutunca çıktık odadan.

İbrin | ilklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin