Merhaba umutlarım.
Bambaşka bir kitapla buradayım. Bölüm giriş bölümü olduğu için biraz kısa. Diğer bölümleri elimden geldiğince uzun yazmaya çalışacağım. İyi okumalar. :))
______________________Gözlerimi zorlukla araladığımda gözüme ilk çarpan karanlıktı. Gözlerim sanki haftalardır kapanmıyormuş gibi yanıyordu. Etrafı daha net görebilmek için gözlerimi kıstım. Kafamı sağa doğru çevirmeye çalıştığımda ise boynum zonklamaya başladı. Acıyla kıvrandım. Başım... Başım çok ağrıyordu. Yutkundum. Boğazım şiddetle yandığında yüzümü buruşturdum. Ah bana ne olmuştu böyle? Hava soğuktu. Sırtım soğuk mermerle temas ettiğinden içimi bir titreme aldı. Yerden zorlukla kaldırdığım ellerime baktığımda çatlamışlardı. Soğuktan olmalıydı. Yerden destek alarak bulunduğum yerden kalkmaya çalıştım. Ayaklarımın titremesiyle olduğum yere düştüm. Bu böyle olmayacaktı. Tutulmuş boynumu kıpırdattım. Bu sefer çok acımadı. Etrafıma baktığımda gördüğüm tek şey karanlıktı. Ben neredeydim? Burada bir yerlerde ışık olmalıydı. Kalkamayacağımı anlayınca ellerimle etrafımı yoklamaya başladım. Elim sert bir nesneye değdiğinde elimi korkuyla geri çektim. Hazır olduğumda yavaşça sert nesneyi elimle kavradım. İki elimle tutup ne olduğunu anlamaya çalışırken bir ses duydum. Nerden geldiğini dahi anlamadığım bu ses, kapı sesi olmalıydı. Evde biri mi vardı?
Burası bir ev mi ki?
İç ses haklıydı. Daha neyin içinde olduğumu bile bilmiyordum.Kaçırıldık mı?
Olabilir. Ne aksiyon ama.
Saçmalama hemen bir şeyler yap ve kurtar bizi.
İç sesimin bağrışlarına dayanamayıp elimdeki nesneye odaklandım. Karton bir kutuydu sanki. Orta tarafından ittirdiğimde içine çöktü. Bu da neydi?
Kibrit gerizekalı ben. Yak hadi şunu.
Bu iç sesin benimle derdi neydi?
İçinden çıkardığım kibriti kutuya sürttüğümde yavaşça yandı. Kalkmayı bir daha denedim. Ama hissetmediğim bacaklarım buna izin vermedi. Yapacak bir şey yoktu. Elimdeki kibriti etrafıma doğru tuttum. Kibrit etrafı biraz olsun aydınlattığında karanlık yerini sarı ışığa bıraktı.
Gördüklerim gözlerimi şaşkınlıkla açmamı sağlarken aynı zamanda büyük bir hayal kırıklığı içerisindeydim. Ben neredeydim?
Biz neyin içindeydik?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞ
ActionGeçmişime giden yolda karşılaşacağım tehlikeler geleceğimi elimden alacaktı belkide.