5.BÖLÜM - SEN ÇOK GÜZELSİN

122 15 7
                                    

Merhaba çikolatalarım bölümü okurken yukardaki şarkıyı açalım ve öyle okuyalım^^

Gözyaşlarımı sildim . Ayağa kalktım. Kendime gelip aşağa inmem gerektiğini biliyordum. Öylede yaptım. Üzerimde sadece tişört olması beni fazlasıyla rahatsız etmişti . Fakat boyum 1.60 olduğu için uzun oluyordu .

"Iyimisin ?"dedi Alp ben mutfağa girerken yemek yapıyordu .

"Yemek yapmayı nerden öğrendin ?"dedim konuyu değiştirerek çünkü hiç iyi değildim.

"Göz kaçırmalar , konuyu değiştirmeler sorunun cevabı ben iyi değilim dimi ?"

"Neden?"dedim söylediği şeylerle hiçbir alakası olmayan iki harf...

"Ne neden?"

"Beni neden bu kadar iyi tanıyorsun . Bu kadar az bir sürede ."gözlerimden salakça akan yaşlar sinirlerimi bozuyordu .

"Çünkü diğer insanlar senin  gözlerine baktıkları zaman görmedikleri şeyi görüyorum."dedi biraz bekleyip yutkundu ve devam etti ."Acı"

Birşey söylemedim .

Hayır İdil söyleyebilceğin birşey yok.

Sende Alp gibi insan sarraflığı yapmayı bırak içses.

Bu insan sarraflığı değil gerçekler .

Gerçekler . Gerçekler . Sadece bir acıdan başka birşey değil . Gerçekler...

Dakikalarca konuşmadık . Alp yemek yaparken ona yardım etmek istedim . Fakat izin vermedi . Bana bir flim seçmemi söyleyip resmen beni mutfaktan attı !
Flim seçmeme gerek yoktu çünkü ne izleyiceğimizi biliyordum...

Mutfaktan gelen gürültülerle kendimi mutfakata buldum .

"Alp!!!"biliyorum şu an gülmemeliyim . Fakat sen benim yerimde olsaydın sevgili dostum kesinlikle gülerdin. Yere düşmüş kafasında tencere !!!

Alp'in yerden kalmasına yardım edip onu bu sefer ben mutfakatan attım .

Yemek masasına yemekleri dizerken salondan gelen şarkı tüm dikkatimi bozdu .
"Sen benim söylenmeyen sözlerim " diyordu şarkı ve devam ediyordu . "Sen benim unutamadığım ilklerim

Yemeklerimizi yiyip salona geçtik.

"Ne izliyoruz ?"dedi Alp.

"Romeo ve Juliet " bana hayran kalmış gibi bakıyordu .

"Tiyatro zamanlarında her zaman izlediğim tek flimdi. "dedim . Gülümsedi . Kafasını sallayarak kullağıma doğru fısıldadı.

"İzliyelim Juliet ."

Yaklaşık 2 saatlik bir flimde yaptığız tek şey replikleri romeo ve juliet gibi oynamak oldu.

"Shakespeare ' nin bir sözü vardı şid-"

"Şiddetle başlayan hazlar ,
şiddetle sona erer."dedik aynı anda ve devam ettik.
"Ölüm olur zaferleri, öpüşürken  yok olan ateşle barut gibi ."

Gülümseyerek başımı salladım . Bir dakika beni izliyor . Birinin beni izlemesi çok rahatsız edici bir durum bence .

"Sen çok güzelsin."

"Ne ?"

"İltifat olarak algılama gerçeği söyledim . Sadece dış güzelliğinden bahsetmiyorum içindeki güzellikte dışına vurmuş . " bu konunun kapanması gerekiyordu .

"Teşekür ederim . Yarın fotoğaraf çekimi var."

"Evet dinlenmemiz gerekiyor ."

"Aynen."dedim devam edicekken çekmeceden çıkardığı ateş ölçeri alnıma doğru tuttu .

"36 derece fazla değil kendini kötü hissedersen beni çağır . Yukarıda benim odamda uyuyabilirsin ." Başımı sallayarak yukarı çıktım . Odaya girip hemen kendimi yatağa attım.

Shakespeare'in sözleri kafamın içinde dönüyordu .

"Şiddete başlayan hazlar şiddetle sona erer. Ölüm olur zaferleri,  öpüşürken yok olan ateşle barut gibi. "

---
^^Bu bölümden bu kadar. Shakespeare böyle bir bölüm için sözlerini kullandığımdan dolayı mezarında umarım ters dönmemiştir :)
Romeo and juliet en sevdiğim flimlerden biri . Hikayemde de kullanmak istedim. İnstagramda soruyolar önerebileceğin flim nedir diyorlar . Romeo and juliet kesinlikle izlemelisiniz .

Bu zamanlarda lütfen evde kalın🏠
Görüşürüz ^^

İnstagram : 35nurdemir
İnatagram 2 :moisbeyzafan












OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin