17. BÖLÜM - BEN YAPTIM

64 8 7
                                    

^^Merhaba sevgili okurlarım bölümü okurken yukardaki şarkıyı açmayı unutmayın .^^ iyi okumlar.

* O gün gökyüzüde karamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

* O gün gökyüzüde karamıştı.*

(Yazarın Anlatımıyla )
(1 hafta sonra )

İdil ' in hastaneden tabrucu edilmesinin üzerinden bir hafta geçmişti . Ayça 'nın depodaki görüntüleri polisin eline düşmüştü. Tamda bugün mahkeme günüydü...

"Alp ya birşey olursa ?"diye sordu İdil.

"Anneme birşey olmayacak ! Eğer öyle bir ihtimal olursa devreye ben girerim ." diyerek acımasızca ekldi Alp."Gerekirse annemin yerine ben hapishaneye girerim."

"Ya sen tek başına karar almazsın Alp . Tamam ya git gir bırak beni ."dedi sinirlenerek İdil.

"Hayatım ne alakası var ? Annemi hapishanede mi bırakayım ?"dedi Alp.

"Ya se-"derken Doruk araya girdi .

"Bir sakin mi olsanız ? "dedi Doruk.

"Sakinim ben ne diyor duymuyor musun ?"diye sordu İdil Doruğa.

"Duyuyorum İdil fakat ikinizde haksızsınız o yüzden boş konuşmayın lütfen . Zaten gerildim ya abi siz beni neden buraya getirdiniz ? Ayça teyze ile beni de mi postalamak istiyorsunuz ?"dedi korkuyla Doruk .

"Yapmadan önce düşünseydin ."dedi tavırlı bir şekilde Idil.

O sırada elleri kelepçelenmiş bir şekilde iki asker ile getirildi mahkeme salonuna Ayça.
Alp annesini öyle görmeyi yedirememişti.
Sonra bir ses duyuldu .

"Sanık Ayça Sönmez ve Avukatı Emrah Duman duruşmaya bekleniyorsunuz."

Ayça , Alp , İdil ve Doruk mahkeme salonuna geçtiler . Ve duruşma başladı.

"Sayın sanık Ayça Sönmez savunmaya alalım sizi ."dedi Savcı bey.

"Ben masumum benim bir suçum yok . Onları ben öldürmedim ."dedi Ayça.

"Nasıl ya annen yapmamış mıydı Alp ?"diye sordu İdil .

"Bende anlamadım hayatım ."dedi Alp.

"İlk tanık Serdar Erek ."diye bağırdı görevli.

"Ben hanfendiyi o akşam orada gördüm . Çok gergindi , sanki birşeyler olmuş gibi tavrı vardı . Benim büfeme gelip su ve dört paket sigara aldı sayın hakim . "dedi tanık.

"Kim lan bu ?"dedi kendi kendine Alp.

"Anladım evladım geçebilirsin ."dedi hakim . Tanık Serdar kafasını sallayarak geçti bir sandalyeye oturdu .

"İkinci tanık Ece Ayhan. "diye bağırdı görevli.

"Merhaba sayın hakim ben deponun ssahibnin kızıyım . O gün babam rahatsızdı . Babam benim gitmemi söyledi . Depoya vardığımda Ayça hanım bana karşı çok tersti . Şüpheli tavırları vardı . Dün gece büfecimiz olan Serdar Beyin yanına gidip iki üç şey aldım . Benimle beraber orda olan teyzeden duydum olayı hemen polise şikayete bulundum ."dedi ikinci tanık Ece.

"Karar, yaz kızım . Silahtaki parmak izleri  tanıkların ifadesi ve kamera görüntüleri açıkçası seni suçlu yapıyor . Bu sonu-"derken hakim beyin lafı yarıda kaldı.

Mahkeme salonuna biri girdi . Anna Tamar ve herkesi şoke edicek sözleri sarf etti.

"Ben yaptım ."

--
Merhaba  nasılsınız canlarr finale son 3 bölüm . Üzgün müyüz ? Üzülümleyelim serimiz devam edicek . Yenii bir yaz hikayesi geliyorr ben çok heycanlıyımm .
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum ❤

OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin