Sakinim. Sakinim . Sakinim . Ilk iş günüm ve hala bir cast ajansında çalışmaya başlıycağama inanamıyorum . Ben idil tiyatro mezunu bir gencim. 2 gün önce cast ajansına başvuru yaptım geri dönüş yapıldı . Artık hazırlanmam gerekiyor . Bu arada benden çok iç sesim konuşur .
Tüm bu düşüncelerden sıyrılıp , yatağımdan kalktım . Saat 08 : 30 'tu. Banyoya girdim . Ilık bir duş alıp çıktım. Kıyafet dolabıma bir göz gezdiridim ; arasından buldum siyah kısa salaş eteğim , üzerine beyaz üstiyerim ve deri ceketimi giydim .
Heycandan size anlatamadığım bir durum var . Aslında şey diyceksiniz ne yani tiyatro mezunusun cast ajansında çalişman çok normal fakat ünlü yönetmen Serkan Demir benimle görüşmek istiyor o kadar heycanlıyım ki . Size anlatamam. Beyaz topuklu botlarımı giyip mutafağa indim .
Saate baktım 09 :00 olmuş . Bir saat içinde orada olmam gerekiyor . Hemen birşeyler atıştırıp dışarı çıktım . 302 numaralı KONAK yazısını gordüğüm otobüse bindim . En arka bölüme geçip hayallere daldım . Acaba bir dizi teklifimi alıcaktım . Ya da sen bu işi yapamazsın birde 4 yıl okulunu okumuşsun diyecekti . Bir anlığina da olsa korktum . 15 dakikalik bu seyahatten sonra otobüsten indim . Saat 09:30 'tu . Gideceğim yer 15 dakikalik yürüyüş mesafesiydi . Belki de 15 dakika banklardan birine oturup sakinleşmeydim .
Aslında biliyormusunuz ?
İstanbulda kalabilirdim orda okudum orda daha iyi yerlere gelirdim . Ama Izmir deniz de gördüğüm o hava İstanbulda yok . O an birşey farkettim ben Izmiri çok özlemişim
Artık kalkma vaktimin olduğunu düşünüp ayağa kalktım İzmir cast ajansı adli yere doğru yürüdüm . 15 dakikalık yürüşten sonra casta vardım .İçeri girdim . Üzerime giydim şeylerden dolayı bir tuhaf bakışlara hapsolurum diye düşundüm ama benim giydiğim bir etek bir ustiyer onların yanında hiç . Tabiki giyebilirler ama o kadar açıkta ne yani neyse . Danışman yazılı yere doğru ilerledim . Kumral saçlı, hoş bir kadın duruyordu karşımda .
"Merhaba " dedim.
" Merhaba hanımefendi size nasıl yardımcı olabilirim ? "
"Benimle Serkan bey görüşmek istiyordu . Hem burda ilk iş günüm ."
"Serkan Demir tabii unutum kusura bakmayın Idil hanım . " Vayy ismimi biliyor ay sakin ol ya
"Yok sorun deil Serkan bey nerede acaba ?"
"Sizi odasında bekliyor . ""Eeee gidelim o zaman yönetmeni bekletmeyelim . "
Kadın başını sallayarak beni serkan Beyin odasına kadar götürdü .
Kapının üzerinde gördüğüm Serkan Demir yazısı kalbimi içinden çıkaracakken deli bir cesaretle kapıyı tıkladım . Içeriden girebilirsin sesini duyup içeri girdim .
Bana çok içten bir gülümsemeyle selam verdi .
" Merhaba idil hoşgeldin nasilsın ? "" Merhaba Serkan bey iyiyim siz nasılsinız "
" Bende iyiyim idil hemen konuya girmek istiyorum . Elimde harika bir ekip harika bir senaryo var senin gibi güzel bir oyuncuya ihtiyacım var . " kalbim durudu .
" E- ev- " derken beni durdu . Cidden rezil bir durumdayım .
"Heycanladığının farkındayim idil sakin ol lütfen . "
diyerek bana bir şişe su uzattı .Suydan bir iki yudum içip sakinleştim
" Ben sana senaryoyu anlatiyim . Bir klasik
aşk ama harika bir senaryo . " O an kapi çaldı .Biri girdi , uzun boylu
Kumral teni , ela gozleri , sarıya yakın karamel saçları onu o kadar taş yapıyordu ki .
"Serkan bey partnerim bu mu ? "Ne allahım bunla ben dizi hemde başrol .
" Evet dizi teklfi hakkinda ne diyorsun ? Bu harika senaryoda başrol olmak istermisin?"
Dedi serkan bey o an deli bir cesaretle mi bilmiyorum kariyerimin büyümesi gerekiyordu ." Kabul ediyorum " dedim oturduğum sandalyenin yanında o da geldi kulağima dogru fısıldadı .
" Sevgili partner ben Alp . "
" İdil." diyip uzatiği ellinı sıktım . Evet hayat beni o kadar yordun ki artık sana basarılarla gelicem ...
.
.
^^ Merhaba bu bölümden bu kadar .
Bu arada izmiri o kadar betimledim ki bu günlerde konağı çok özledim . Denizini , kokusunu ve havasını
Yorumlarınızi bekliyorum .
Gorüşmek uzere
Covid -19 virüs salgını içinde lutfen evde kalın 🏠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)
Fiksi UmumTiyatro bölümünden mezun olan iki genç . Aynı cast ajansında işe başlarsa ne olur ? Sizi İdil ve Alp ' in harika kariyer ve aşk hikayesine sürüklüyorum .