18 . BÖLÜM - BEN HEP SENİNLEYİM

74 9 9
                                    

"Ben yaptım . "

Bu neydi şimdi ? Nasıl ? Beynim şu an olanları algılamıyordu .

"Konuş kızım susma . "dedi hakim .

"Ben Anna Tamar . Babam olan Genco Tamar sayamayacağım kadar ülkede fuhuş işleri yapan birisiydi. Beni de bu işlerinde kullandı . En son o gece beni o depoya götürdü . Turgut denilen o adamla anlaşmıştı . Ben ise çözümü onları öldürmekte buldum . Ben yaptım hakim bey . Onları ben öldürdüm "dedi ve acımasızca devam etti .  "Hiç pişman değilim gene olsa bir daha yaparım . "dedi.

"Çok acımasız ."dedim .

"Doğru olanı yapmış ."dedi Alp .

"Doğru olan ne iki insanın ölüm mü ?"

"Iki insan değil . Iki şerefsizin ölümü ."dedi öfke kusar gibi .

Daha fazla bu ortamda kalmayacağımı anlayıp ayağa kalktım . Hakim bana ne istiyorsun der gibi baktı .

"Dışarı çıkabilir miyim sayın hakim ?"dedim Alp ise kaşlarını çatmış anlam vermeye çalışıyordu .

"Tabi kızım çıkabilirsin . "başımı sallayarak salondan çıktım . Iki dakika sonra Alp geldi .

"Iyi misin ?"diye sordu .

"Gayet iyiyim ."diye açıkladım.

"Bu kelimeyi bir yerden hatırlıyorum ama neyse ."dedi .

"Peki ."gözlerini devirip başını olumsuz bir şekilde salladı.

"Sette yarın devam edicez . "dedi .

"Biliyorum ."dedim tavırlı bir şekilde.

"Hazır mısın ?"diye sordu .

"Belki ."dedim .

"Anna hiç öyle birşey yapıcak birisine benzemiyordu da ."dedi gıcık bir sesle. Bir dakika o Anna denilen kızı nerden tanıyor ?

"Sen nerden tanıyor sun ? Sanane ondan . Alp konuş sinirleniyorum ."dedim . O ise gülüyordu .

"Alp!."diye tekrar ettim . O sırada elleri kelepçeli bir şekilde Anna çıkarıldı salondan .

"Ağırlaştırılmış müebbet ."diyerek geldi Doruk yanımıza .

"İki adam için ağırlaştırılmış müebbet bir kadının canı alındığı için iyi hal indirimi."dedim ve devam ettim ." Şarkıda da dediği gibi *affetme biz Özgecan affetme bizi Emine Bulut ."dedim .

Kimse ağzını açıp bir kelime dahi söyleyemedi . Başımı olumsuz bir şekilde salladım .

"Anne !"dedi Alp Ayça hanım bizd doğrh geliyordu .

"Anne nedem senin yapmadığını bize söylemedin ?"diye sordu Alp.

"Oğlum o da senin hatan annenin katil olabileğini düşündün ."dedi Ayça Hanım.

"Gidelim mi ?"dedim .

"Gidelim ."dedi Alp.

"Oğlum ben Serkan Beyin yanına gidicem . Set hazırlıkları akşam geç gelirim ." Alp hayretle baktı.

"Anne iyimisin sen daha yeni Adliyeden çıkıyorsun ?" dedi Alp.

"İş beklemez ."dedi ciddi bir sesle Ayça.
Ve devam etti . "Hadi yürüyün ."dedi .

Ben hemen Doruğun koluna girip yürüdüm çünkü Alp ' e çok sinirliydim . Anna 'yı nerden tanıyordu ?

"Buraya gel ."dedi Alp . O sırada Ayça Hanım arabasına binip bize el salladı ve gitti . Doruk ise kız kesiyordu . Hemde Adliyenin önünde !

"Hayır eve gidicem yorgunum ."dedim .

"Hayır bana geliceksin ."dedi Alp emir verir gibi .

"Alp ben istemiyorsam kimse bana zorla birşey yaptıramaz . "dedim o sırada Alp beni belimden tutup kucağına alıp arabasına bindiriyordu . Doruk ise gülüyordu!

"Alp bırak beni ! Alp sana diyorum ."o ise çoktan veni ön koltuğa otuturmuştu.

Gururlu bir şeklide tavır sergiledi . Omuz silktim . Doruk ise kendi aracına çoktan binip arabası ile bize yaklaştı .

"Görüşürüz güzelim ."diyip camdan eliyle yanağıma uzanıp sıktı.

"Görüşürüz."dedim . Alp 'ede el sallayıp gitti . Alp ise çoktan arabayı çalıştırmış eve doğru sürüyordu .

Hiç konuşmadık . Açık olan camdan gökyüzünü izledim . 10 dakika sonra eve varmıştık .

"Açmıyız ?"dedi arabadan inerken onu tutum .

"Anna denilen o kızı nerden tanıyorsun ? Alp cevap ver ."dedim .

"Babam beni rus  vatandaşı  yapmak için  Anna ile evlenmemi sağlayacaktı . Bende sana geldim ."dedi. Ona hayretle baktım .

"Anna ile evlenicektin . "dedim .

"Ama b-"onu susturdum .

"Aması yok Alp ."dedim sinirle arabadan indim . Evden dışarı çıkıyordum ki Alp beni belimden yakaladı .

"Bırak beni Alp."dedim .

"Hayır."dedi. Ben onun kolları arasında çırpınırken o bana yaklaşıp beni öpmeye başladı .

"Alp bak sinirliyim yapma !"dedim ondan uzaklaşıp eve doğru yürüdüm .

"Gitsen gene iyi , kaçıyorsun ."dedi Alp . Şarkı sözü o kadar güzeldiki doğru kaçıyordum .

Arkamdan Alp 'te geldi . Eve girdik .

"Açmıyız ?"diyerek tekrarladı.

"Ben aç değilim. "dedim . Ruh halim yemek yemek istemiyordu .

"Peki sen yorgunsun güzelim git benim odamda uyu bende şurda uyuycam ."başımı sallayıp yukarı çıktık.

Alp iki üç parça kıyafetlerini alıp bana bişeyler bakmaya başladı.

"Tişört veriyim . Zaten uyuycaksın bu olur dimi dur uzun olanlardan veriyim . Bana göre kısa olanlar da olur ama neyse ."dedi.

"Boyumla dalga geçme !"dedim .

"Tamam tamam iyi geceler güzelim ."diyerek beni dudağımdan öptü.

"İyi geceler ."dedim . Odadan çıktı.

Yatağa geçip uykuya daldım . Rüya değildi bu kabus . Bir bebek beşiği boş sallanıyordu  . Çok korkunçtu.

Kan ter içinde uyunapım aşağa Alp 'in yanına gittim.

"Alp ."dedim uyku mahmurluğu ile baktı bana.

"Noldu güzelim ?"dedi.

"Kabus gördüm korkuyorum ."dedim.

"Tamam sen uyu ben başında bekliyim."dedi.

"Hayır beraber uyuyalım ."dedim .

"Gel ."dedi . Hemen yanına uzandım kolları ile sardı beni . Omzumdan öptü.

"Alp hep benimle misin ?"diye sordum saçma bir duygusallıkla.

"Ben hep seninleyim."

--
Selam canlar çok geç attım özür dilerim bazı sorunlarım vardı . Umarım bölümü beğenirsiniz . İyi geceler görüşürüz canlar ❤

OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin