Merhaba ^^ bölümü okurken yukardaki şarkıyı açalım ve öyle okuyalım .^^
*Alp ' in anlatımıyla *
Yanında oturduğum bu güzel kadının benim partnerim olmasına hala şaşkındım . Çünkü size bu güzelliği anlatamazdım ." Gelmiyor musunuz ?" dedi İdil .
" Anlamadım . " dedim dalgın bir ifadeyle.
"Serkan Bey sözleşmeleri imazlıyacağımızı
söyledi . Sen iyimisin ? "" Evet dalmışım ". *yok ne dalması kızı görünce tutuldun *.
*Kes sesini iç ses * .
Bu saçma sapan düşüncelerden kurtulup ayağa kaktım kapıya doğru ilerlerdim .
İdil çoktan Serkan Beyin yanına gitmiş . Beni bekliyorlardı ."Serkan Bey sözleşmeler 2 saat sonra toplantıda yapılıcak . "
" Tabi Sinan Bey . " bu ikisinin arasında ne var ? *offf alp bu kadar salak olma anlasana taht oyunaları * bu içsesim ne kadar çok sacmalıyor bir yönetmen koltuğu için savaş çıkartacak halleri yok heralde.
" Serkan Bey benim şu an yapabileceğim birşey var mı ? " dedi idil . *bu kız bir afet bir afet * kes dedim sana içses .
" Yok İdil isterseniz siz Alple beraber biraz dolaşın, tanışın . Ne dersiniz ?" Dedi Serkan Bey .
" Olur ." Dedim lafa atlayarak İdil bana kaşları çatık bir şekilde anlam vermeye çalışır gibi baktı .
" Yani ne dersin İdil sana uyar mı ? " dedim olayı toparlamak için .
" Olur tabi neden olmasın ." dedi Serkan beyin odasına geri dönüp çantasını alıp kapıya doğru ilerledik . Bu kızda beni ona iten birşeyler vardı .
*İdil ' in anlatımıyla *
Alp ile birlikte kordona doğru yürümeye başladık .
" Nasıl karar verdin oyuncu olmaya ?" dedi .
"Benim için önemli , kamera , sahne , para ." Dedim ruhsuz bir şekilde .
" Para ?" dedi anlam vermeye çalışarak .
" Evet para önemli benim için . " dedim * çok ruhsuzsun * kapa çeneni sen içses .
" Anladım peki klişe bir soru sormak istiyorum Aşk mı ? Para mı ? " anında cevapladım bir saniye bile düşünmedim.
"Para ." Bana bir salak gibi bakıyordu .
Dakikalarca yürüdük kordondan konağa geri döndük . Saat kulesinin önünde durduk . Tek bir kelime dahi konuşmuyorduk . Yanımdan ayrılıp bir teyzenin yanına doğru ilerledi . 2 plastik şişe yem alıp geldi . Birini bana uzattı . Sesizce güvercinleri beslemeye başladık.Sonra kısık bir müzik sesi geldi .
"İzmirde bir gün batımı ne hoş olur salınarak "dedi ve devam etti şarkı "İzmirde bir gün battımı kordonda dolaaşarak . Deniz tekin ne kadar güzel anllatı izmiri ..." Para , parayı her şekilde bulabilirsin İdil fakat aşk para kadar kolay bulunan birşey değil . " dedi konuşmaya şarkının büyüsünden kendime gelerek cevap verdim
" Zoru sevmem . " dedim ahh tanırım!! gerçekten bir ruhsuzum . Aşk desen ne olabilirdi ki offff. *senin bir içsesin olduğum için utanıyorum . " iç sesim bile benden nefret ediyor .
"Aç mısın ?" Dedi konuyu değiştirerek .
" Hayır ." Derken Alp ' in telefonu çaldı .
Alp kısa bir konuşma yapıp telefonu kapattı." Ne oldu ?" Dedim .
"Toplantı iptal olmuş , yarın imzalar atılıcakmış . " dedi.
" Kesin o yapımcı yüzünden . " Tanrım dedikodu yapar gibi konu açtım .
" Yapımcı ? " *ne kadar salak bir çocuk bu ya * seni birdaha uyarmıycam içses sus .
" Sinan Bey yapımcı " sanki birden jeton düşmüş gibi baktı yüzüme .
" Serkan Bey ile , Sinan bey arasında birşey var . " dedi . * taht oyunları ne kadar aptalll*
Ne tahtı içses olsa olsa koltuk için oyunlardır ." Haklısın bir sorun var gibi neyse artık benim gitme vaktim geldi . " dedim .
" Ben bırakıyım istersen evine " kaşlarımı çattım . * hayırdır lan sana biner bir taksiye gider * izmirli olmak bu işte serseri içses sus.
"Olur tabi. " * ne oluru kızım mahallede Zehra teyzenin dilinemi düşmek istiyorsun*
Kes .Cast ajansının önüne kadar yürüyüp , arabaya bindik . Ona evimi tarif ettim tam 15 dakika sonra vardık . Nedense keşke bitmeseydi yol diyerek düşündüm ...
*Alp' in anlatımıyla *
"Teşekür ederim Alp zahmet oldu . " dedi .
"Yok önemli değil görüşürüz. " dedim.
"Görüşürüz " dedi ve arabadan indi . O gitti ben kaldım . Ve tek şey kapının yanında duran No : 11 yazısı ...
^^Merhaba umarım bölümü beğenmissinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum canlar . Gene izmiri betimledim . Bir arkadaşım storysinde şöyle demişti "İzmir de izmir özeletiniz . " haklı . ^^ bu günlük bu kadar yeni bölümle görüşürüz .
Lutfen virüs salgını bitene kadar evde kalın🏠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)
Ficção GeralTiyatro bölümünden mezun olan iki genç . Aynı cast ajansında işe başlarsa ne olur ? Sizi İdil ve Alp ' in harika kariyer ve aşk hikayesine sürüklüyorum .