Sattlerce Doruk ile Konak'ta oturduk. Juliet rolünü oymak benim için bir hayaldi. Artık o hayalimi gerçekleştirip hayata başarımı göstericektim.
"Serkan ile ne konuştun ?"diye sordu Doruk.
"Senaryo dizi değil sinema flimi yapmamız gerekiyormuş."diyerek açıkladım.
"Sinema flimi güzel. Sinema fliminin adı ne olacak ?" yutkundum . Beklide bir başkasıyla Romeo ve juliet çekmek yerine Alp ile çekmeliydik.
"Romeo ve Juliet ."dedim . Sevindi .
"Alp' le dimi ?"diye sordu .
"Hayır bir başkasıyla ." Doruk Alp ile ne konuştuğumuzu sormak istiyordu fakat onu terslememden çekiniyordu. Doruk buraya geldiğinden beri ona hakketmediği şekilde davranıyordum .
"Benim onu yanlız bırakmamı hayallerimin peşinden koşup onu terk etmemi söyledi."Doruk ona bunları anlatmama hem sevinip hemde üzülmüştü.
"Erkekler bir kadını öylesine bırakmaz İdil emin ol vardır bir durum ."
"Belki ."dedim sustuk. Hem onun için endişeleniyor hemde ona çok sinirliydim.
İçımden aynı şeyleri tekrarladım.Geri gel Alp bırakma beni . Geri gel...
Geri gel ...
Alp bırakma beni ...
Geri gel ...(Alp ' in Anlatımıyla)
(1 hafta önce )"Merhaba . Hoşçakal. Bitti. " o yabancıya doğru döndüm . Sanki bu olanların sadece kötü bir rüya olması için dua ettim.
"Turgut Tura Vayy sevgili babacım ."dedim şaka gibi karşımda yeraltı adamlarının en kötüsü aksine benim babam .
"Merhaba oğlum nasılsın?"dedi dalga geçer gibi.
"Ne istiyorsun ?"dedim büyük bir sinirle.
"Saadate gelelim diyorsun tamam olur . Benimle beraber Paris ' e geliceksin . Orda anlaştığım Genco Tamar ile büyük bir iş yapıcaz fakat sen Anna Tamar denilen Genco' nun kızla bir evlilik yapıcaksın sadece orada bir vatandaş olmak için ."
"Yapmasam?"dedim ukala bir tavırla.
"Sevgili annen Ayça ve bu aralar takıldığın adı neydi he İdil. Onlar senin yüzünden zarar görür."
Ne İdil ' e ne de anneme zarar gelmesine izin veremezdim .
"Kabul seninle geliyorum ."
İdil ' e kendimi soğutmam gerekiyordu. Ondan uzaklaşmalıydım...
"Peki tüm bu olanları anlıyorum Idil ile gorüntülerimizi neden çektirdin ? O kız senin yüzünden kariyer hayatında zora girdi. O kızın ne suçu var?" dedim herşeyi kusar gibi .
"Sakin ol oğlum . Serkan denilen yöntemle konuştum. Kızı bir sinema fliminde rol vericek." bir anlık merkla sordum.
"Hangi flim adı ne biliyormusun ?"dedim.
"Şeyy ha şu tiyatro dünyasının en çok konuşulan efsane aşk. Romeo ve juliet . İlk defa Türkiye 'de çekilecekmiş. "
Gözlerimin önüne İdil ile Romeo ve juliet flimin izlediğimizdeki anılar geldi.
"Hangi rol verilecek ?"dedim. Umarım duymaktan korktuğum o rol olmaz.
"Juliet."dedi yüzüme bir tokat savurur gibi.
Sonrasımı sonrası yok Turgut ' un planlarından biri benim hastaneye kaldırılmam. Bu işte gene sevgili babacığımın tehditleri ile hayatımı sürdürmem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)
General FictionTiyatro bölümünden mezun olan iki genç . Aynı cast ajansında işe başlarsa ne olur ? Sizi İdil ve Alp ' in harika kariyer ve aşk hikayesine sürüklüyorum .