16 .BÖLÜM - BENİMLE EVLENİR MİSİN?

79 9 3
                                    

^^Merhaba sevgili okurlarım ^^ Size üzücü hemde güzel bir haberler vericem . Ilk üzücü haberim ,Oyuncu sevgilim hikayemde yavaş yavaş finale yaklaşıyoruz . Fakat unutmayın oyuncu sevgilim hikayemin ikinci bir serisi olucak . (Final bölümünde ikinci serisinin  ismi açkılıycam ) Güzel haberim ise oyuncu sevgilimi bitirdikten sonra yeni bir serüvene başlıycaz . Yeni karahterler , yeni aşklar , yeni konular ben çok heycanlıyım.
Çok uzatmadan bölüme geçelim iyi okumalar canlarım ^^

Not: Yukardaki müziği açmayı unutmayın.

*Karanlık bir dünyayı durdurmuş dans ediyorduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Karanlık bir dünyayı durdurmuş dans ediyorduk .*

Tam altı saat Alp ve Doruğun hastaneden ayrılmasından altı saat geçti . Ne bir arama ne bir mesaj .

Gözlerimi pencereye yağan yağmura çevirdim . "Hasta olucaklar ."dedim kendi kendime . Sonra kapı çaldı . Biri girdi . Yüzüne çiçek buketi ile kapatıyordu. Alp.

"Siz kimsiniz ?"dedim sanki Alp olduğunu bimiyormuş gibi .

"Benim leydim ."dedi ve buketi yüzünden çekip sırıttı. Sonra Doruk yüzünü kalpli büyük bir kutu ile kapattıp konuşmaya başladı.

"Bizim hastamız uyanmış mı ?"dedi . Birde bebek gibi konuşarak .

"Uyudu mu kim söyledi ?"dedim tavırlı bir sesle. Doruk bozulduğumu anlayıp içeri girdi . Yüzünden kalpli kutuyu çekti ve oturdu yanıma.

"Ne oldu ?"dedi Doruk .

"Birşey yok ."dedim .

"Bak güzelim evet haklısın birşey söylemeden gittik çok haklısın . Ama bir sorun yok bak buradayız."diyerek açıkladı Alp .

Hayır ağlama sakın İdil.

Ağlamıcam . Ağlamıycam . Ağlamıycam .

"İdil ."dedi Alp hüzünlü bir sesle . Doruk kolumu sıvazlayarak yan koltuğa oturdu . Alp yanıma gelip beni kollarıyla sardı.

"Güzelim ağlama ."dedi Alp.

"Nasıl korktum biliyor musun ?"dedim ağlayarak . O sırada Doruk bizi yalnız bırakmak isteyerek konuşmaya başladı.

"Ben bir kantine ineyim . Siz konuşun ."dedi Doruk . Alp başını salladı. Ben ise burnumu çekip Alp 'e sırtımı döndüm . O sırada Doruk odadan çıktı.

Alp ise elini belime koyup kendine çekti.
Kullağıma doğru fısıldadı.

"Hep seninleyim . "dedi romantik bir sesle . Ben ağlamaya devam ediyordum .

"Küstüm konuşma benimle ."dedim çocuk gibi . Kendimi ondan geri çektim . Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.

"Gel buraya ."diyerek bu sefer ona doğru döndürdü beni.

OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin