7. BÖLÜM - OYUNCU SEVGİLİM

113 12 0
                                    

Sinirden üzerimdekileri nasıl çıkardığımı hatırlamıyorum . Neden ya neden bana bir sevgilisi olduğunu söylemedi neden ?

Sormadın çünkü İdil.

Sormadım ama en azından o söyleyebilirdi .

Neden söylesin Neden ?

Şu an ki piskolojim ne yazık ki içsesimle konuşmayı kaldıramaz.

Bir iki dakika karanvanda oturup sakinleştim . Hava almak için dışarı çıktım.

"Ya ciddimisin  Alp ne zaman oldu bu ? " diye iğrenç sesiyle gülüyordu Alev.

"Gençler Serkan Bey küçük bir toplantı yapıcak . "dedi Ayça Hanım.

"Benim gitmem lazım Alev . " diyerek Alev ' in yanından ayrılıp benim yanıma doğru yürüdü.

Ben ise gözlerimi devirerek onu beklemeden yönetmenimiz Serkan Beyin yanına doğru ilerledim.

"Evet millet harika bir fotoğraf çekim oldu tam 2 gün sonra dizi çekimlerine başlıyoruz .
2 gün boyunca repliklerinizi iyice ezberleyin . Çekiceğimiz ilk sahnelere hazırlıklı olun . Bu günlük bu kadar . Dağılabilirsiniz . " dedi .

"İyi günler Serkan bey görüşmek üzere." diyerek geçiştirdim hızlıca ormana doğru yürüdüm çünkü hava almam gerekiyordu .

Çantamı karavanda unutuğum aklıma gelince geri döndüm. Birisine çarptım ne sakarım . Oydu . Ona çarptım .

"Neden ormana doğru yürüdün ? Seni  evine ben bırakırdım . "

"Sen git evine  sevgilini bırak Alp beni değil ."

"Ya pardon gel ."ne napıyor bu ?

"Alev tanıştırayım patnerim İdil ." beni neden alevle tanıştırıyor ki ?

"Merhaba ben Alev. Alp ' in sevgilisiyim ."

"Memnun oldum ben İdil . Fakat artık gitmem gerekiyor görüşmek üzere ." diyerek hızlı bir şekilde karavandan çantamı alıp tek başıma ormana doğru yürüdüm. Otobana çıktım .

Otostop mu çekiceksin İdil ?

Kes sesini iç ses başka fikrin varsa söyle.

Alp ' e  sinirlen bana laf söyle sustum ...

Tam tamına yarım saat boyunca bir arabanın gelmesini bekledim . Sonun da bir araba ...

"Geç bakalım İdil ." Ne şaka mı bu ?

"Doruk senin ne işin var burda ? "

"Bin hadi bak yağmur yağıcak ." Başımı sallayarak ön koltuğa oturdum . Ona sıkıca sarıldım . Arabayı çalıştırdı .

"Dizi oyunculuğu yapmaya başladın ha vay ."gülümsedim.

"Öyle oldu kaç yıldır görüşmüyoruz ?"

"4 yıl en son lisede sana yavşayan bir piçi dövmüştüm . Son disiplin suçu ile okuldan atılmıştım ."

"Bende okuladan ayrılıp koleji bırakıp seninle beraber meslek lisesine gelmiştim ."

"Ne günlerdi . " yağmur yağıyordu .

"Şurda bir çardak var orda dursana lütfen ."

"Tamam . "

Çardakta durdurdu arabayı . Oturduk beraber . Eski günleri anlattık durduk . Dorukla ortaokuldan beri arkadaşız . Onunla beraber neler yaptık neler . Okulun en serseri tipiydi Doruk .

Telefonum çaldı. Alp arıyordu .

"Efendim . " sesim oldukça tavırlıydı .

"Benim evime gelebilir misin ? " neden ? Bennn neden ? Sevgilini çağır .

"Neden sevgilin seni terk mi etti ? "

"Anladım hala o kızdasın sen o kız sahte . "

"Ne sahtesi ?"

"Benim evime gelirsen anlatıcam ama yok sevgilimle beraber çardakta otururum dersen sen bilirsin . " ne o burda mı ? Nasıl ?

Etrafa bakındım fakat onu hiçbir yerde göremedim . Doruk beni kollarıyla tutup bir tarafa doğru çevirdi . Bana ve Alp' e bakıp güldü . Kafasını geri çevirdi .

"Doruk benim gitmem gerekiyor . "dedik ayağa kaltı .

"Tamam sorun değil git ."gülümsedi yanağımdan öpüp arabaya doğru ilerlerken onu durdum .

"Ya cidden özür dilerim böyle olmadı numaranı ver sana ulaşabileyim ."

"Numaramı değiştirmedim . Sen sildiysen veriyim . "

"Saçmalama var bende değiştirdin sandım ."

"Tamam git hadi çocuk ağaç oldu . "

"Seni seviyorum Doruk iyki benim arkadaşımsın ."

"Bende seni seviyorum iyki benim kankamsın ." Birbirimize sıkıca sarıldık. Ona el sallayıp Alp ' e doğru ilerledim .

"Sonunda beni dinle ."kafamı salladım .

"Medyacılar  haber yapmak için bana ajanstan sahte bir sevgili buldular bu . "

"Anladım . Banane bundan . " *trip atıcaktın idil.*

"Umrunda olduğunu biliyorum . " o anda Alp ' in telefonu ceketinden düştü . Benim numaram hemde Oyuncu sevgilim diye kayıtlı ...

--
Hahshahs sondaki olay baya iyiydi . Doruk karahterini sevdiniz mi bilmiyorum ama cidden sevin belki bazılarınız Doruğa başka bir şekilde bakıcak ama Doruk karahterini iyi bir şekilde taniycaz . Umarım bölümü sevdiniz . Bu zamanlarda evde kalın 🏠Görüşürüz canlarım










OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin