19 .BÖLÜM - AŞKA GEL

55 10 12
                                    

Merhaba ^^ final bölümüne son 1 gün . Yukarıdaki şarkıyı açmayı unutmayın canlar sizi seviyorum .^^

Gözlerimi yavaş yavaş araladığımda Alp ile birlikte uyduğumu gördüm . Alp 'e doğru dönüp yüzünü izlemeye başladım . Ona ilk defa bu kadar detaylı bir şekilde bakıyordum . Uykudan kızarmış göz altları, karışmış karamel sarı saçları , kalın dudakları ve herkesten nefret ediyorum bakışı....


"Uyandın mı ?"diye sordu Alp uyku mahmurlu bir sesle.

"Evet ."dedim .

"Beni mi izliyorsun sen yoksa bana mı öyle geliyor?"diye sordu . O sırada yavaş yavaş gözlerini açıyordu.

"Seni izliyorum ."dedim . Kızarmış ela gözlerine baktım . Bana o kadar güzel bakıyordu ki .

"Idil ."dedi.

"Alp."dedim .

"Çok güzelsin ."dedi romantik bir sesle.

"Bu halde mi ?"saçlarım karmakarışık ve iğrenç gözüktüğümün farkındayım .

"Evet."dedi . Sonra gözlerim duvardaki saate kaydı . Saat 09:30 'du . Bizim sette gitmemiz gerekiyordu . Hemde sadece yarım saatimiz vardı.

"Alp kalk hadi sette geç kaldık!"dedim telaşla . Ben kalkarken kolumdan tutu.

"Gitmesek ?"dedi . Ona hayretle baktım .

"Ne demek gitmesek ?"dedim .


"Akşama kadar burda sarılıp uyusak ."dedi.


"Güzel fikir fakat bitirmemiz gerek bir çekim var Alp hadi kalk . Bak sonra söz sarılıp uyucaz ve yataktan çıkmıycaz."dedim .

Bu söylediğin şeye inanamıyorum . Kim bilir ne yapıcaksınız yatakta.

Oha içses fesat olma . Sarılıp uyuycaz .

He Alp 'te öyle diycekti zaten .

Sus içses .

"Tamam kalkıyorum ."dedi yavaş yavaş kalktı ve konuşmaya devam etti ."Söz ama ."


"Tamam Alp hadii ."dedim . Hemen yukardaki odaya koştum . Üzerimi değiştirmeye başladım . Üzerimde sadece olan tişörtü çıkarttım .

O sırada Alp odaya daldı . Buna başka birşey denmez resmen daldı.

"Ya dönsene arkanı ."dedim o ise sırıtıyordu. Bende üzerime tişörtü tutuyordum.


"Karım değil misin ?"dedi.

"Değilim ."dedim kaşlarını çattı konuşmaya devam ettim . "Daha değilim yani ."dedim.

"Tamam kıyafetlerimi alıcam odam ya burası ."dedi.

"Al . "dedim arkasını döndü ben hemen yatakta olan kıyafetlerimi üzerime geçirdim . Bu sefer arkami ben döndüm Alp 'in giyinmesini bekledim.

"Giyindin mi ?"diye sordum . O sırada arkamdan sarılıyordu . Yüzümün yandığını hissediyorum.

"Giyindim."dedi fakat gömleğini iliklememişti bile .

"Nasıl giyinmek bu gömeliğin düğmelerini iliklemeşsin ."dedim . Sonra düğmeleri iliklemeye başladım.

Belimden tutup beni dudağımdan öpmeye başladı.

"Alp ."dedim . Anlam vermeye çalışır gibi baktı.

"İdil."dedi beni gene öpmek istedi fakat izin vermedim çok zaman kaybettik sette gitmemiz gerekiyordu.

"Bak aşkım sette gitmemiz lazım . Hadi ."derin bir nefes alıp başını salladı . Saçlarımı hemen özensizce toplayıp iki fıs parfüm sıktım.

Sonra Alp benim elimi tutup aşağa indik .

"Sette bu yüzüğü çıkartıcak mısın ?"diye sordu .

"Rol gereği evet ."dedim .

"Ama sakın bir daha çıkartma ."dedi . Başımı  sallayıp arabaya bindik .

Kısa bir yolculuktan sonra sette vardık.

"Herkes geldiğine göre buraya bir toplanın arkadaşlar . "diye bağırdı Serkan.

"Öncelikle çok geçmiş olsun İdil."dedi gülümseyip konuşmasına devam etti." Flim galası 3 ay sonra olucak son sahneleri çekicez ve flimi bitiricez arkadaşlar . İdilcim siz yokken biz diğer sahneleri çektik bitirdik bir sizin iki üç tane sahneniz kaldı . Bu günde onları bitiririz . "

"Tamam Serkan ."dedim .

"Tamam başlayalım . "


12 saat tam tamına 12 saat . O kıyafeti çıkar digerini giy . O sahneyi çek o sahneye geç . Son sahne olan Romeo ve Juliet vedası olan sahneyide çektik . Alp kendi kıyafetlerini giyip bana doğru geliyordu .

"Yoruldun dimi ?"konuşçak halde bile değildim . Duduğımı büzüp başımı salladım .

"Hadi sende söyle aşka gelde böyle deli delice." Ayça hanım yanımızdan bu şarkıyı söyleyip geçti .

Alp ile birbirmize bakıp kahka attık .

"Çok yorgunum hadi gidelim ."kafasını sallayıp arabaya doğru yürüdük o ise şarkı mırıldanmaya başladı.

"Hadi sende söyle aşka gelde böyle deli delice , ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime ?"dedi devam etti.

"Gerisi  bahane ben divane öpse beni delice ateşin içinde yanmıyorsa sevda neyime?"


--
Nasılsınız canlarım umarım iyisinizdir . Bu bölümü çok sevdim . Siz ? Umarım sevmişsinizdir . Yarın büyük final bölümü ile görüşürüz sizi seviyorum ❤

OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin