^^Merhaba bu bölüm dahil artık hem güzel hemde üzücü bölümler olucak iyi okumalar .^^
Alp ' in telefonu cebinden düştü. Bende eğilip almak istedim fakat elim açma - kapama tuşuna değdi . En son beni aradığı için arama kayıtlarındaydı. Beni Oyuncu sevgilim diye kaydetmiş.
"Alp Bey bir açıklama bekliyorum ."beni umursamadan elimdeki telefonu alıp arabaya doğru ilerledi.
"Alp !! Sana diyorum dinle beni ." eliyle arabanın kapısını gösterip binmemi işaret etti .
Ben tabi aşağı kalırmıyım ? Hayır . Alp ' in kolunu tutup onu arabaya dayadım . Sanki böyle birşey yaptığıma değilde benim gibi birisinin böyle birşey yapması şaşırttı.
"Sakin ol şampiyon. "gözlerimi kıstım.
"Neden beni telefonuna oyuncu sevgilim diye kaydettin ?"
"Öyle olucak çünkü ."
"Ne öyle olucak Alp açık konuş lütfen ."gözlerimin en derine baktı ve konuştu .
"Benim sevgilim olucaksın . Şimdi bin arabaya ."
"Belki ."dedim gülümseyerek arabaya bindim .
"Nereye gidiyoruz ?"dedim merakla.
"Eve."
"Çok açıklayıcı oldun Alp Tura. "
"Benim evime gidicez . Konuşmamız gereken konular var ."
"Ne mesala ?"
"Sevgilini mesala ."dedi beni taklit eder gibi.
"Benim sevgilim yok ki ."
"Yanında olan o kişi kimdi peki ?"
"Doruktan bahsediyorsun benim çok eski bir arkadaşım ."rahat nefes alır gibi davrandı.
"Güzel ."tek kaşımı kaldırıp ona gülümsedim.
Son 10 dakika ise susarak geçirdik . Eve varmıştık bile . Arabamın kapısını açıp çıkmamı sağladı. Arabadan indim eve doğru ilerledik.
"Aç mıyız ? "dedim .
"Her zaman ." Kahka atmamak için zor durdum ama malasef inanılmaz bir kahka attım.
Mutfağa geçtik. Kolay yemek olan makarna yapmaya başladık.
"Neyli olsun makarna ?" dedi Alp.
"Imm tabiki de domatesli."bir avcının avını yakalamış gibi söylemiştim .
"Tamam."
15 dakikadır sesiz bir şekilde ocağa kaynamış suya makarnaları koyup sos yapımına geçtik .
"Ya Alp o sos öyle olmaz ki . " dedim mızıkçılık yapan küçük çocuk gibi.
Kendi yaptığı domates sosundan alıp burnuma değdirdi .
"Nasıl olur İdil ?"kaşlarımı çattıp . Buzdolabından bir yumurta çıkartıp kafasında kırdım .
"Böyle olur mesela ."sen bittin gibi bir bakış attıp dolaptan bulduğu unu bulup başımdan aşağa döktü .
"Ya sen napıyorsun ya ?"dedim .
"Haklısın böyle olmalı. " dedi küçük bir kahka atarak.
"Ya ben bu şekilde eve nasıl gidicem ?"sinirlenerek tualete doğru giderken yere de olan yumurta akına basıp kaydım .
Tam yere düşücekken Kore Dizilerine yakışır bir şekilde beni belimden tuttu.
Kendine doğru çevirdi . Nefesini tenimde hissediyordum . Dudaklarını bana doğru yaklaştırıp dudaklarını dudaklarımın üstünde tuttu. Ve beni nazikçe öpmeye başladı.
At bir tokat İdil.
Hayır içses asla bu anı mahfedemem.
Neden idil neden ?
İlk öpücük içses. İlk öpücük...
(Yazarın Anlatımıyla)
"Görüntüleri çektin dimi abi ?" dedi yakınlardan bir ses.
"Çektim çektim yürü hadi yarın tüm medya bu görüntülerle çalkalanacak ." dedi diğer bir yabancı.
Aslında ne İdil ne de Alp yarın hayatlarının bambaşka bir dönümü olucaklarını bilmiyorlardı...
İdil için önemli olan bu ilk öpücük onların sonlarıydı. İlk öpücük...
--
^^Selam canlar nasılsınız umarım iyisinizdir . Bu bölümden bu kadar bölümü umarım sevmişsinizdir .
Bu sondaki iki yabancı adam kim ?tahminler yoruma .
Görüşmek dileğiyle canlar 💖
Lütfen bu zamanlarda evde kalın 🏠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCU SEVGİLİM (FİNAL OLDU)
Narrativa generaleTiyatro bölümünden mezun olan iki genç . Aynı cast ajansında işe başlarsa ne olur ? Sizi İdil ve Alp ' in harika kariyer ve aşk hikayesine sürüklüyorum .