Dość niedawno naszła mnie myśl, że kiedyś moje włosy staną się siwe, twarz pokryją zmarszczki, moje ciało stanie się cieniem młodości.
Siedząc w parku zacząłem rozglądać się w koło siebie, i zdałem sobie sprawę, że nikt tego nie dostrzega. Każdy gna w swoją stronę nie patrząc pod nogi.Jedni spóźnialscy pędzą do pracy o mało nie wybijając sobie przy tym zębów, zatem drudzy dumnym krokiem kroczą, z uniesioną głową i z miną, która pokazuje tylko jedno "Tylko spróbuj się do mnie zbliżyć, a zabiję Ci kota". Nie ważne, że co poszczególne osobniki nie posiadają takowego zwierzęcia.
Aż uwierzyć nie mogę w to, jak każdy z tych ludzi różni się od siebie nie tylko z wyglądu, ale i z charakteru. Jak spojrzysz jednemu w oczy zauważyć możesz pracoholika, a drugie oczy pokażą Ci wyższość jaką takowa osoba emanuje.
Kolejne zaś uwydatnią Ci mgłę, a jeszcze kolejne kompletną pustkę.Jakież to zadziwiające.
W tym momemcie pragnę tylko swą myśl zakończyć przepiękną, i krótką puentą, ale niestety na ten moment nie nasycę się nią.
[13.05.2020]
10:25
☼︎☼︎☼︎
Nie ludzcy.
Za bardzo umierający, za bardzo brzydcy, za bardzo niedoskonali. Za dużo łez wylaliśmy, a w tym samym czasie za dużo ran zadaliśmy. Za bardzo ohydni, i brudni od naszych minionych lat.
Na litość Boską, nie zasługujemy na tą przepiękną, i czystą miłość, ale zasługujemy na drugą osobę. Jesteśmy identyczni, tak samo brudni.
Niektórzy mogą uważać, że to jest zwykłe liche kłamstwo. Skoro stwierdzając fakt, iż wszyscy jesteśmy brudni nie możemy powiedzieć, iż to jest tylko pojęcie względne?
Każdy interpretuje te mniemane pojęcie inaczej, niektórzy mówią, że kiedy idą ulicą oddychają brudem, inni zatem mówią, że niosą brud na podeszwach. A mała garstka ludzi uważa, że ich życiorys jest brudny.
Brud.
Otacza nasz umysł, duszę, i ciało.
[14.05.2020]
18:10☼︎☼︎☼︎
Cześć !
Strasznie się cieszę, że moja książka spodobała się Wam, i zostaliście tutaj na dłużej.
Hmm... Planowałam ten rozdział wstawić w weekend, ale mój grafik już pęka w szwach, więc nie miałam gdzie wcisnąć tego rozdziału.
Ach.. I mam nadzieję, że ten rozdział chociaż Wam się podoba.
Do następnego.
CZYTASZ
Pamiętnik niesłyszącego. - Zakończone. ✔️
Random𝘞𝘖𝘓𝘕𝘖 𝘗𝘐𝘚𝘈𝘕𝘌 - 𝖹𝖠𝖪𝖮Ń𝖢𝖹𝖮𝖭𝖤 ✔️ [03.05.2020] - [09.07.2020] Wpadając w martwą ciszę.