7.

68 20 22
                                    


Często zmagając się z problemami słyszymy, że inni mają gorzej. Wszyscy się z czymś zmagamy tylko odczuwamy je inaczej. Każdy z Nas przechodzi swój własny koniec świata, a dla osób po przejściach takie sytuacje nawet te błahe, mogą pozostawić po sobie ślad. Nie ma skali problemów, czegoś takiego jak ten problem nie jest ważny, mój jest ważniejszy. Mówiąc to komuś, a zwłaszcza osobie niestabilnej psychicznie licz się z tym, że ta osoba zacznie się w sobie zamykać i owijać chłodem. Zacznie to robić ze strachu przed odrzuceniem, i tym jak znajdzie w sobie jakąś resztę siły, aby poprosić o pomoc to znajdzie się taka osoba, która powie jej że przesadza. Cholera jasna, powie jej, że inni mają gorzej. Bo mają gorzej, prawda?

                                               [02.06.2020]

                                                     00:06

  ☼︎☼︎☼︎

Każdy dzień powinien być nową kartą, niezapisaną nadzieją na odnalezienie siebie. Powinniśmy budzić się każdego dnia z uśmiechem na ustach i czystym sumieniem nie przejmując się rzeczami na które nie mamy wpływu. Tymczasem każdego dnia wstajemy tylko po to, aby przeżyć ten dzień do końca, i móc znów się wyłączyć na całą noc. Jakbyśmy bardzo nie chcieli odgonić myśli tak niestety jest to nie możliwe. W głowie siedzą Nam osoby, których w tym momemcie najbardziej nie chcielibyśmy widzieć. Nie bierzemy się za podejmowanie walki, nie walczymy o siebie, ponieważ wolimy żyć wczorajnością. Tyle jest rzeczy do zrobienia, więc dlaczego wciąż siedzimy z założonymi rękoma? Przecież nikt tego za Nas nie zrobi, tylko zatracamy się w lenistwie i retrospekcji nie mając w sobie za grosz odpowiedzialności.

                                                  [03.06.2020]

                                                         5:30



   ☼︎☼︎☼︎

    Cześć !

   Jak tam u Was? Nie zwariowaliście jeszcze od tego ciągłego siedzenia w tych czterech ścianach?

   Moja wena działa na pełnych obrotach, z czego się bardzo cieszę.

   Ten rozdział wydaje mi się coś za krótki w przeciwieństwie do poprzednich, no cóż..

Życzę Wam miłego dnia/wieczoru/nocy !
A przede wszystkim zdrówka. ♡︎

Do następnego.

Pamiętnik niesłyszącego. - Zakończone. ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz