Prawdopodobnie nie tylko mnie mówiono, że kiedy pada deszcz, Bóg płacze. Że chmury robią się ciężkie, kiedy jest mu smutno. A teraz, kiedy nie przestaje padać nawet na moment, a wszystkie ulice pokryte są mrokiem i szarością zastanawiam się, co tak bardzo go zabolało. I kiedy spoglądam w lustro myślę sobie, że to może ja? Może deszcz to łzy nad losem moim i Twoim? Może ktoś wreszcie zauważył to, jak bardzo nieszczęśliwi jesteśmy. No, a może to jest tylko moim wymysłem.
[24.06.2020]
16:49
☼︎☼︎☼︎
Dziś pojawiła się myśl, że może to nie jest tak, jak dotąd myślałem. Że może w moim sercu jest inaczej. A może to tylko złudzenie, i tak naprawdę to wszystko co do tej pory myślałem - byłem pewien, jest nieprawdą, a w moim sercu zagościł mrok.
[26.06.2020]
02:10
☼︎☼︎☼︎
Cześć !
Sześć dni, a wydawało się być to wiecznością.
Apsolwent. Kiedy wymawiam te słowo trudno jest mi w to uwierzyć. Nawet nie wiem kiedy to tak szybko minęło.
A u Was jak tam zakończenie roku szkolnego? Zadowoleni ze świadectw?
Rozdziały nie będą się pojawiały co dwa dni tak, jak było dotychczas. Nie czuję się na siłach, aby usiąść przy biurku, chwycić długopis, czystą kartkę i zacząć pisać. Więc rozdziały będą nieregularne z przerwami.
Miłego wieczoru/nocy. ♡︎
Do następnego.
CZYTASZ
Pamiętnik niesłyszącego. - Zakończone. ✔️
Random𝘞𝘖𝘓𝘕𝘖 𝘗𝘐𝘚𝘈𝘕𝘌 - 𝖹𝖠𝖪𝖮Ń𝖢𝖹𝖮𝖭𝖤 ✔️ [03.05.2020] - [09.07.2020] Wpadając w martwą ciszę.