23. BÖLÜM

3.3K 145 52
                                    

The Neighbourhood~ Sweather  Weather





Araz'dan

10.10

Onuncu bardağı kafama diktiğimde hâlâ kafam yerindeymiş gibi hissediyordum. Arya'yı aklımdan bir süreliğine çıkarmam gerekiyordu. Kavga etmiştik ve yine haksız olan bendim. Fakat sorun bu kavganın diğerleri gibi olmayışıydı. Ne kadar kötü bir sevgiliydim! Barmene bardağı uzattığımda on birinci bardağımı doldurdu. "Bugün için fazla içmedin mi?" dediğinde dolduğu bardağı kafama diktim ve işaret parmağımı ona göstererek "Hâlâ sarhoş değilim." bardağı ona uzattığımda yenisini doldururken yaklaş işareti yaptığında masaya doğru eğildim. "Eğer sarhoş olmak istiyorsan o kızla bir gece geçir." eliyle gösterdiği yere baktığımda sarı saçları ve aşırı iyi olan fiziği ile her erkeğin isteyeceği bir kızdı.

"Adı Melis, haftanın en fazla 2 günü burada olur ve çoğu erkeğin gözleri üzerinde olur, gözüne kestirdikleriyle takılır ancak yatmaz. Taze kan." dediği şeyle içimde bir şeyler uyanmaya başlamıştı. Doldurduğu bardağı alıp "Her şeyin bir ilki vardır." gösterdiği kıza doğru atığım her adımda içimde bulunan tuhaf his kendini daha fazla belli etmeye başlamıştı.

Kızın yanına gidip oturduğumda hızla bana doğru döndüğünde "Ne istiyorsun?" sesini ne kadar otoriter çıkarmaya çalışsa da yine de içinde ufak bir korku barındırıyordu. Hoşuma gitmişti. Bardağımdaki içkiden bir yudum aldım, "Ne istediğimi en iyi sen biliyorsun?" boynuna üflediğimde ürpermiş olacak ki biraz geriledi. "Emin misin?" dediğinde gözümün önünde Arya'nın görüntüsü geldiğinde elimdeki bardağı masaya bırakıp gözlerimi ovuşturdum. Tanrım ben ne yapıyordum! Melis denen kız elimi gözümden çekip "İyi misin?" kullandığı ses tonuyla kendime gelmiştim. Bu kız nasıl biriydi? Elimi avucuna alıp güzel gülümsemesini sunmasıyla içimdeki tuhaf hissini kesinlikle heyecan olduğunu o zaman anlamıştım. Bu heyecanı biraz daha artırıp neler olacağını görmeyi çok istiyordum.

Ona daha fazla eğilip "Beni sarhoş et." tahrik edeceğini düşündüğüm sesle fısıldadığımda etkilenmiş olacak ki dudağını ısırıp başıyla beni onayladığında yavaş yavaş o güzelim dudaklara eğildiğimde itiraz etmeden dudaklarını aramıştı. Nefesimizin kesilene kadar o pozisyonda öpüşmüştük. Hissettirdiği şeyler çok güzeldi ve şuan 20 bardak alkol almış gibiydim. Alt dudağımı dişleri arasına aldığında gülümsemiştim. Dudağımı serbest bıraktığında kucağıma oturup kulağıma eğildiğinde karnım oluşan heyecan kasık bölgemde toplanmıştı. "Bence çoktan sarhoş olmuş gibisin. Yukarıda bundan fazlası olabilir. Ne dersin?" dediğinde usulca başımı sallayıp onu kucağımda üst kattaki boş olan odalardan birisine geçmiştik. Kucağımda öpüşmeye devam ederken ara vermeden yatağa yatırdım.

O gece ay, bizim tek vücut  olmamızı görüp günahıma görgü tanıklığı etti.

25.10

O günden sonra her gün o bara gelmiş ve ayın günahlarıma tanık olmasını sağlamıştım. Ancak bugün Arya' nın yanından ayrıldığımda Melis' te hissettiğim duyguların hiçbiri yoktu, bu şeyin artık son vermesini istiyordum ancak uygun bir zaman bulamıyordum. Ona ne diyeceğimi bilemiyordum. Ne dersem diyeyim üzülecekti fakat daha az üzülmesini istiyordum. Onca yaşanmışlık vardı sonuçta dedi her şeyi boka çeviren insan.

Melis 'le ilk defa sarhoş olmadığımız bir gece yaşamak için yurdunun önüne gelmiştim. Beni bekletmeyerek yurt kapısının önünde bembeyaz elbisesi ve sarı saçlarıyla masal prenseslerine benziyordu. Üşüdüğü her halinden belliydi. Benim geldiğimi fark edince ben ona hâlâ büyülenmiş bir şekilde bakarken o arabaya binip bana sarılmıştı. Bende karşılık verdiğimde boynumda gerilen dudaklarıyla gülümsediğini anlamıştım. Ayrıldığımızda gülümseyerek bana döndüğünde "O kızdan ayrılman ve benimle ilk buluşmanı gerçekleştirmen nasıl bir duygu?" diye sorduğunda Arya'yla ayrılmamış olmam hakkında ne diyeceğimi bilemediğim için gergin bir şekilde elimi enseme götürmüş ve kaşımıştım.

VavelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin