DUYURU

911 38 28
                                    

Herkese merhaba, nasılsınız? Umarım iyisinizdir, kötü hissedenler yakında iyi olmanız dileğiyle. Sizlere bir şey paylaşmak adına uzun bir aradan sonra geldim. Belki kitabı bitirmiş belki hâlâ okuyorsundur. Ya da sıkılmış bırakmış bile olabilirsin. Vavelya'ya yavaştan veda etme zamanım geldi, çoğu sanatçının vardır bi acemilik eseri benim içinde Vavelya öyleydi. Çoğu yer şu an dönüp "Bu ne yazmış!" diyip okuma listemden kaldıracağım türden. Bazı isim değişikleri yaparken düzeltmeyi unuttuğum yerler vardı. Çok sık buralara uğramasam da mesajlarınızı okuyordum. Her bir eleştirinizde kendime bi bakıp düzeltmeye çalıştım,; her bir yorumunuz, beğenmeniz yüzümde bir tebessüm oluşturdu.

Ben Vavelya'nın 50 bin okunması benim için hayalken siz bunun ötesinde hayallerimi gerçekleştirdiniz ve şu an 200 bine yakın okunma oldu. Bunu gerçekleştirdiğiniz her bir okura çok teşekkür ederim. Buraları temelli terk etmeyeceğim fakat Onun yerine size yeni bir seriyle geldim. MİLYONDA BİR serisi ile devam edeceğim yazın başında hâlâ yazımı bitmedi. 2 kitaptan oluşan bu serinin aynı evrende geçen bir kurgusu daha var. 3 yazım aşamasında ve ben mezuna kalmış bi öğrenci olduğumdan en erken sömestir tatilinde en geç ise haziranın sonunda buluşacağız dostlarım. O zamana kadar kendinize iyi bakın. Yine her şey için teşekkürler hepinizi çok seviyorum. Ve unutmadan Milyonda Bir'e şans verirseniz çok sevinirim.

VavelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin