1

448 164 82
                                    

" Nasıl oldu da seni bu kadar sevebildim bilemiyorum , nasıl büyük bir iyilik yaptım da karşıma sen çıktın ? Ama iyi ki diyorum iyi ki tanıdım seni . Gözlerimizin buluştuğu bir an bana kurduğun ilk cümle aklıma kazındı ." Bu aralar çok sık göz göze geliyoruz. "demiştin hatırladın ? 24 Eylül'dü bu cümleyi kurduğunda . Utançla çevirmiştim gözlerimi senden , o gün anlayamamıştım hayatımın dönüm noktasının bu cümle olduğunu ."

Mektubu katlayıp çantama attım.Ona verirsem okur önemser miydi? Hayatında olan onca kişinin arasına beni sıkıştırır mıydı? Benim ona verdiğim değerin çeyreğini bana verir miydi? Bunları öğrenebilmek için risk almam gerektiğini bilerek sıkıntılı düşlerime ara verip ona mesaj attım.

: Nerdesinnnn ?
(16.16)

Güzel şansım : Bir şey mi oldu ?  
(16.19) 

•: Hayır merak ettim 
(16.19)

Güzel Şansım : Sahilde 
(16.19)

•: Tek misin?
(16.20)

Güzel Şansım : Evet gel istersen
(16.20)

•: Olur
(16.21)

Kalbimin hızlı atmasına engel olamıyordum, onu sevdiğimi belli etmemem imkansızdı ve zaten anladığına emindim ama buna rağmen aramızda çok sert ve kalın duvarlar var gibi hissettiriyordu.Yanındayken ne kadar dünyanın en mutlu insanı gibi hissetsem de gece olduğunda bunları düşünmeden uyuyamıyordum.Hızlıca duş alıp yanına gitmek için yürümeye başladım.

Güzel ŞansımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin