15

91 29 1
                                    

Bana hayaller kurduran,en güzel anılarımı yaşadığım,şuan gözümün içine derin derin bakan Uras'ımı asla kaybetmek istemiyordum.Onun yanında aldığım nefes bile daha değerli oluyordu,bana gerçekten sevildiğimi hissettiriyordu.

Dansımız bittikten sonra yavaş adımlarla benden uzaklaşıp gülmeye başladı,sanırım çok fazla kızarmıştım ama ona bakmamaya çalışarak dağılan kalabalığa ayak uydurmaya başladım.Arkamdan yetişip elimi tuttuğu sırada ikimizinde telefonuna aynı anda bildirim geldi.

Birbirimize ne oluyor dercesine bakıp telefonlarımıza döndük ve mesajı okumaya başladık.Mesaj okuduğumuz üniversiteden gelmişti.

Sevgili Öğrenciler,

Okulumuzda 2 gün sonra Ankara Gezisi düzenleniyor.Günübirlik olmak üzere okulumuz açılmadan önce böyle bir etkinlik düzenlemeye karar verdik,hepiniz davetlisiniz.

Mesajı okuyup telefonumun ekranını kapattım,daha önce de gezi olmuştu ve gitmemiştim,hiç heveslenmemiştim o yüzden bu tür mesajları önemsemiyordum.

Yürüdüğümüz sırada Uras'ın gözlerini üzerimde hissettim.

''Ne oldu?''

''Gidelim mi?''

Bir anda sorduğu soru resmen kalbime inmişti.

Uras'la

Başka bir

Şehire

Beraber 

Gitmek

''Elis dondun mu? Kendine gel soru sordum,gidelim mi?''
Yüüzne bakarak duruyordum ama beni deli sanmasını istemediğim için gülümsememi büyüterek ''Evet gidelim.'' dedim.

Kalbime,içime sevinç dolmuştu.Çocuklar gibi çığlık atıp eğlenmek istiyordum.Beni evime bırakırken sımsıkı sarılıp dikkat etmemi söylemişti ve bu bile beni öylesine mutlu ediyordu ki kelimelerle anlatamıyorum.

Ne giyeceğimi,saçımı nasıl yapacağımı düşünmek istiyordum ama heyecanım öyle kuvvetliydi ki hiçbir şey düşünmeme izin vermeden etrafa gülerek bakmamı sağlıyordu.

Bir an önce gideceğimiz günün gelmesi için sabırsızca beklediğim sırada Uras mesaj attı.

Güzel Şansım: Uyudun mu? (02.15)

.: hayırrr (02.15)

Güzel Şansım: Napıyorsun (02.16)

 .: uzanıyorum sen (02.16)

Güzel Şansım: Bende (02.16)

.: Beraber uzanıyor olmak vardı şimdi (02.16)

Güzel Şansım: O da olur (02.17)

.: olur (02.17)

Güzel Şansım: Uykum var arasana (02.19)

Hani bir bebeğiniz olur ya,siz olmadan uyuyamaz ve sizde onu uyuturken dünyanın en huzurlu insanı olursunuz.Tamam bir bebeğim olmadı ama gerçekten bebeğim olduğunu hissettiğim biri Uras benim için.Hem kalbiyle hem onun bana hissettiklerini derinden hissetmemle hem de benim ona olan şefkatimle gözümde gerçek bir bebek ve bu asla değişmeyecek.

.: Arıyorum (02.21)

Yazdıktan hemen sonra arama tuşuna bastım.Ayrı yerlerde olduğumuz halde kalbimde uyuyordu.Telefonu kalbimin üzerine koydum,uyurken küçük ve öyle tatlı bir ses çıkarıyordu ki hayatımın sonuna kadar şuanki duyduğum sesle uyumak istediğime emindim.

Uyuyup uyumadığını anlayabilmek için ''Uras?'' dedim ama cevap vermedi,zaten uyuduğunu anlamamak imkansızdı ama yine de emin olmak istemiştim çünkü konuşmak istiyordum,söylemek istediğim şeyler vardı ama daha karşısına geçip konuşacak kadar cesaretimi toplamamıştım.

''Uras,kalbimde öyle güzel bir yerdesin ki.Karşıma seni alıp bunları söylemek çok istiyorum belki bir gün söylerim ne dersin? Seni çok özlüyorum,bazı geceler uyuyacağım zaman kokun bir saniyeliğine burnuma geliyor,gözlerim doluyor.Gökyüzüne bakıp bakıp seninle yaşamak istediğim günlerimi düşünerek mutlu uykuya dalıyorum sonrasında hediye gibi rüyamda seninle oluyorum ama sabah kalktığımda içinde senin olduğunu her saniye hissettiğim kalbim sıkışıyor,o an öyle berbat ki sadece senin yanımda olmanı,gülerek ve sevgi dolu gözlerle bana bakmanı istiyorum.Her saniye sana sarılmak istiyorum bebeğim.İyi ki hayatımdasın lütfen gitme olur mu?''

*********

Sonunda Ankara'ya gideceğimiz gün gelmişti ve kendimi çok iyi hissediyordum.Uras yolculuk yapacağımız otobüse erken gideceğini söylemişti bende işlerimi bitirip gidecektim.Üstümü giyinip saçlarımı su dalgası yaptıktan sonra aynanın karşısına geçtim.Son olarak hafif bir makyaj yaptım ve kendime uzun uzun baktım,güzel şeyler olmasını dileyerek evden çıktım.

Hava yağmurluydu,otobüse geldiğimde herkes yerine oturmuştu.Gözlerimle Uras'ı aradığım sırada göz göze geldik ve yanına doğru ilerledim,en arkaya oturmuştu ve gözüm bir anda arkasındaki buğulu camda yazan yazıya takıldı.

URASELİS ❤

Adımızı birleşik yazıp yanına da kalp bırakmıştı,yüzümdeki gülümseme git gide büyürken yanına oturdum ve beraber ilk olan yolculuğumuz başladı.

Kendimi çok farklı hissediyordum.Uzun zamandır hayaliyle yaşadığım,mutlu olması için her şeyi yapmaya razı olduğum sevdiğim,şimdi adımızı yazmıştı.Elini elime uzatıp tuttu ve o an bile benim ruhumu öyle dinlendiriyordu ki üzerimde yarattığı etkiyi bilse şok olabilirdi.

Otobüste topluca şarkı söyleyip eğlendiği sırada onu izlemeyi tercih etmiştim çünkü benim için izleyebileceğim her mimiğini görüp ezberlemek istediğim tek kişi oydu.Aradan biraz zaman geçtikten sonra yorulup yanıma oturdu,hemen sonra başını göğsüme koydu ve öyle uykuya daldı.Yine bebek gibiydi gözümde ve resmen onu uyurken izleyebilme fırsatını yakalamıştım.Daha rahat olabilmesi için başını yavaşça kaldırıp dizlerime koydum, o an kollarını bacaklarıma öyle sıkı sardı ki tamam ya dedim kendi kendime,Uras gerçekten sonsuz sevgimi vermek istediğim biri,asla vazgçemeyeceğim biri.

Saçlarını okşayarak güzel yüzünü izledim,rüya gibiydi.Gözümü kırpmak bile istemiyordum,her saniye onu izlemek hiçbir anı kaçırmamak istiyordum.

Mola verme zamanı geldiğinde,kendi kendine gözlerini açtı ve ben hipnoz olmuş gibi hala dizlerimde uykusundan yeni uyanmış bebeğime hayran olmuşçasına bakıyordum.Gülerek kalktı ve hava almak için otobüsten indik.

Çok karanlık olduğu halde hala onun tüm yüz hatlarını seçebiliyordum.Yanımızda bizimle aynı okulda olan bir sürü insan vardı,onlarla sohbet ettikten sonra otobüs anons verdi.Uras tekrar elimi tuttu ve oturduğumuz koltuğa geri döndük.Bu sefer düşündüğüm gibi olmadı,otobüs ışıklarını kapattı,Uras yüzümü avuçlarının içine alıp dudağımı öpmeye başladı.Yavaşça ama onu öpmeyi ne kadar arzuladığımı belli etmek isteyerek eşlik ettim güzel dudaklarına.

Dudağımı dudaklarından ayırıp kulağıma fısıldadı.

''Sana aşığım sevgilim.''

Avuçları yüzümü sarıp sarmalarken,söyledikleri ruhumu okşuyordu.Heyecandan nefes nefese kalmıştım,baş parmağını dudağımın üzerinde gezdirdi,ikimizinde gözleri kapalıydı.Hissetmek istiyordum.Onun yanındayken bana neler olduğunu hisssetmek,kalbime nasıl dokunduğunu derin derin hissetmek istiyordum.

Tekrardan kulağıma yaklaşıp ''Seni ezberlemek istiyorum.'' dedi.

Duygularıma tercüman oluyordu,benim hissedip dile dökemediğim bu güzel cümleleri o benim kulağıma fısıldıyordu.Etrafımız karanlık ve sessiz,otobüste olan herkes uyuyor,yüzüm kıpkırmızı ve kalp atışlarım duyulacak kadar hızlıydı.

Bu sefer dudağını kulağımdan çekmedi,uykulu sesiyle sarhoş olmuşçasına defalarca beni çok sevdiğini ve çok güzel olduğumu fısıldadı kulağıma.

Evet sarhoş olmuştuk

Aşk sarhoşu

Yine


Güzel ŞansımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin