Dün bana o konuşmayı yaptıktan sonra fazla konuşmadan beni evime bıraktı gece aklımda hep aynı cümle döndü durdu.
"Her gün içinden seni koruduğum için seni sevdiğimi düşündüğünü tahmin ettim."
Onu aklımdan çıkartmak mümkün değildi,başım günlerdir ağırıyordu resmen nefes alamıyordum.Son çare yine ondan kaçıp ona sığındım,nefes almak için pencere yerine fotoğraflarını açıp yakınlaştırdım.Aşırı yakışıklıydı,yüz hatlarının kusursuzluğu dünyanın en güzel hayallerinde olmamı sağlıyordu.Yukarıdan gelen mesajı umursamadan kaydırdım ve tekrar fotoğraflara odaklandım.
Bir dakika!
Doğru mu görmüştüm?
Hemen uygulamaya girip hayal olup olmadığını kontrol ettim ama gerçekten oydu.•Güzel Şansım: Elis
(02.04)•Güzel Şansım: Uyuyor musun?
(02.04)Beni sevmediği için ona kızacak değildim aksine her şeye rağmen onun yanında olduğumu bilmesini istiyordum.
•: Hayır uyumadım
(02.05)•Güzel Şansım: Niye
(02.07)•: Başım ağırıyor sen niye uyumadın
(02.07)•Güzel Şansım: İşte sana bu yüzden kızmıştım biliyordum hemen hasta olduğunu bile bile bunu yapıyorsun
(02.08)Başım saçımı ıslak bıraktığım için değil, her gece onu düşünüp uyuyamadığım için ağırıyordu.
•: Olmaz bir daha
(02.09)•Güzel Şansım: Ben uyuyamadığım için mesaj attım ara öyle konuşalım diyecektim de madem başın ağırıyor başka zamana artık
(02.09)Hevesli falan gözükmek umurumda değildi,artık onu sevdiğimi de biliyordu, ne kaybederdim ki?
•: Senle konuşursam başımın ağrısı geçer
(02.10)•Güzel Şansım: Ara
(02.11)Ses denemeleri yapıp ara tuşuna bastım.
"Bir şeyler anlat"
Uykulu gelen sesi beni günlerdir kavuşamadığım huzura kavuşturmuştu.Ona ne anlatabilirdim? Neredeyse herşeyimi bir şekilde öğrenmiş bilgi sahibi olmuştu bazen ben neyi anlatmaya kalksam devamını getirirdi ve sonra gülerdik.
"Ne anlatabilirim ki herşeyi biliyorsun"
"Bilmediğim şeyler de var"
"Ne mesela"
"Benimle olan hayallerini mesela"
"Hımmm nerden başlasam ki"
"Canın nasıl isterse"
**********
Yanaklarım al al olmuş yatağımda kendi kendime tavana bakarak gülümsüyordum.Yine güneş doğuyordu,kulağımda o güzel nefes alışverişlerini dinlemekten kalbim bir hoş oluyordu.İlk defa onu uyutmuştum hem de onunla kurduğum hayalleri anlatırken.Bu anı ölümsüzleştirmek için telefonumun ses kayıt tuşuna bastım ve uzun bir süre sonra bende uyuyakaldım.