6

216 133 25
                                    

Nihayet geç saatlere kadar uyuyabilmiş ve uykumu rahatça alabilmiştim.Resmen hiçbir yorgunluğum kalmamıştı,dün geceden sonra pamuk gibi hissediyordum.Sesli bir şekilde esneyerek yatağımdan kalktım,şarkı söyleyerek kendime kahvaltı hazırlamaya gittiğim sırada aklıma dün gece uyumadan önce kapatmadığım telefonum geldi.

Olamaz değil mi!

Koşarak telefonumu elime alıp korkudan gözlerimi kapattım resmen titriyordum.

O koca esnememi ve çirkin sesimi duymuş olabilir miydi?

Gözlerimi açmamla sesli büyük bir oh çekmem bir oldu,ben kapatmamış olsam da o bu saate kadar çoktan uyanmış ve tabiki kapatmıştı,bende kaydettiğim ses kaydını durdurdum, baya uzun bir ses kaydı olmuştu.Ses kaydına gülümseyerek bakıp tekrardan mutfağa ilerledim.

Dün gece neredeyse bütün hayallerimi anlatmıştım.Telefonun karşısında onun olduğunu bilmek kalbimi aşırı hızlandırmıştı ve ben duraksadığım zaman dinlediğini göstermek için karşı tarafımda tebessüm ettiğini belli eden bir tınıyla devam etmemi istiyordu.O haliyle tüm duvarlarını yıkmış gibiydi, hayallerimde onu uykulu görmek istediğiminde olduğunu söylemiştim.Direkt mesaj bölümüne girip ona ne yazacağımı düşündüğüm sırada gözüme son görülmesi takıldı.

Güzel Şansım
Son görülme: (13.40)

3 dakika önce çevrimdışı olmuştu.
Gerçekten mesajlaşmayı sevmiyor muydu yoksa benimle mi mesajlaşmak istemiyordu?

Güzel ŞansımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin