17

58 23 0
                                    


Sevmenin ne kadar özel bir duygu olduğunu seninle öğrendim.Anlatmak basit değil aslında,hisler derinleştikçe cümleler azalıyor.Tüm bedenim;ellerim,gözlerim,dudaklarım,burnum seni arıyor.Her saniye kalbim senin adını fısıldıyor.Ellerimin güzel ellerine,gözlerimin güzel gözlerine,dudaklarımın güzel dudaklarına,burnumunda güzel kokuna ihtiyacı var.Senin yanında olup huzura ulaşmaya ihtiyacım var.Sevgilim,yanımda olduğunda,kalbimde her daim varlığını hissettiğimde,seni hayal ettiğimde yaşadığım mutluluğu anlatabilmem mümkün mü? Küçükken bize sevgimizin boyutu sorulduğunda dünyalar kadar derdik ya,şimdi küçük olmasakta bana sana olan sevgim sorulsa dünyalardandaaaa büyük derim.Bebeğim benim,seni hayal ederken dudaklarıma tebessüm yerleşiyor,gözlerim parlıyor,içimi sevinç kaplıyor.Sadece seni düşünüyorum,seni çok seviyorum.

*********

Her şey için teşekkür ederim.Beni aşk duygusuyla tanıştırdığın için,hayatımın her anında yanımda olduğun için,bana hissettirdiğin duygular için teşekkür ederim.Benim için sensiz hiçbir yeri görmenin,hiçbir müziği dinlemenin anlamı bile olmadığını unutma.Elini bir saniye bile bırakmak istemiyorum.Hiçbir şey ellerinle kıyaslanamaz,hiçbir şey gözlerine baktığımda verdiğin huzuru veremez.Tüm vücudum seninle dolu.Dünyalara sessizce hayat verenim diye bir söz var,okuduğum an aklıma sen gelmiştin.Sende benim dünyama sessizce hayat verdin teşekkür ederim.Sözlerim,hislerim karşısında kayıtsız kalıyor.Yani bazen tam olarak hislerimi yazamıyorum ama umarım sana hissettirebiliyorumdur.Aşk,şefkat,ilgi bunları sana karşı çok derin hissediyorum.Üzüldüğümde istediğim tek şey kalp atışlarını,nefes alış verişlerini,uyuyuşunu,beni sevişini hissetmek,yanında olmak oluyor.Tek istediğim en azından yıllar sonra dönüp baktığımda,hayatımda sana dair bir şeylerin olması.Daha doğrusu senin hayatında bir anlamımın,hiç değilse küçük bir hatıra olmayı istiyorum.Beni hiç unutmanı istemiyorum,hiç buna mecbur kalmanı istemiyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Güzel ŞansımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin