"Bayım siz değilmiydiniz dikkat çekmememiz gerek diyen, neden bu kadar yakınımdasınız?"
Sıkıntıyla uflamıştı siyah saçlı olan. Küçüğü bu siktimin takımımın içinde inanılmaz güzel duruyordu ve şimdiden bir sürü kız ve erkeğin gözü ondaydı.
'Çocuk sussana bir ya biliyorum ben ne yaptığımı'
Küçük olan omuzlarını silkmiş ve etrafı incelemeye devam etmişti. Siyah saçlı olanın kendisini kıslandığının pek âlâ farkındaydı fakat üstüne gitmek istemiyor doğru zamanı bekliyordu. İkisi de ellerinde ki viskiyi yudumluyor ve kaçamak bakışlarla birbirlerini süzüyorlardı. Aradan yarım saat geçmişti ve tam o anda kapıdan giren esmer tenliyi gördü dövmeli olan. Dişleri öfkeyle birbirine girmiş ve elleri çoktan yumruk haline gelmişti. Küçüğünü korkutmadan nazik bir sesle fısıldamıştı kulağına.
'O burda çocuk, şimdi biraz uzaklaşmam gerekecek fakat hemen arkanda olacağım endişe etme'
"Bayım korkmuyorum, size güveniyorum"
Aynı onun gibi fısıldamış ve kocaman gülümsemişti siyah saçlı olana. Dövmeli olan ise başını sallamış ve birkaç adım uzaklaşıp insanların arasına karışmıştı. Esmer olanın küçüğünü farketmesi uzun sürmeyecekti, ne de olsa parlıyordu. Öyle de oldu. Masada tek başına oturan küçüğü görmüş ve yanına yürümüştü şaşkın bir ifadeyle. Hemen onları duyabileceği bir mesafeye çekilmiş ve kulak kabartmıştı.
'Jimin?'
Küçük olan ilk defa görüyormuş gibi şaşırmış ve konuşmuştu.
"Merhaba taehyung. Burda ne işin var?"
'Her zaman uğradığım bir yer, asıl senin ne işin var hiç görmedim seni daha önce?'
"Çünkü ilk defa geliyorum"
'Yanlızmısın?'
"Arkadaşımla geldim fakat sanırım bir oda bulmuştur kendine"
'Sana eşlik edebilir miyim?'
"Ah elbette otur lütfen"
Arka masaya oturmuş sinirle dizini sallıyor ve diliyle yanağına baskı uyguluyordu (ehehe :') )
Tam karşısında oturuyordu küçük olan. Esmer tenli ise arkası dönük oturuyordu. Küçüğünün gözlerinin arada kendisine kaydığını hissediyor fakat o gözlerini kızıl saçlı çocuktan ayırmıyordu. (Kızıl🥵)
Yanında bir hareketlilik hissetmiş ve yoonginin sesi duyulmuştu.'Efendim, uyuşturucunun yerini saptadık. Kim taehyung'u bekliyorlar bana on dakika verin. On dakika sonra tüm mal elimde olacak.'
Ardından kalkıp gitmişti hızla. Kendisine bakan çocuğa eliyle on işareti yapmış ve zamanını hatırlatmıştı. Küçük olan hafif bir baş sallaması göndermiş ve karşısında ki piçe gülerek birşeyler anlatmaya devam etmişti. Sinirden deliriyordu dövmeli olan. Garsonun elinde ki bir şişeyi almış ve dikmişti kafasına. İş bittikten sonra esmer tenli olana yapacağı işkenceleri düşünüyor ve sadistçe sırıtıyordu. O gülüşü gören herkesi öldürmek istedi.
Tekrar yanında bir hareketlilik hissetmiş ve yoonginin geldiğini sanmıştı. Tabii yarı çıplak bir kız görmeyi beklemiyordu. Kız arsızca dudaklarını yalamış ve elini dövmeli olanın kaslı koluna koymuştu.
Dövmeli olan ise telaşla kafasını küçüğüne çevirmiş ve ateş çıkan iki küreyle karşılaşmıştı. Ardından kızın elini tutup sertçe aşağı indirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Coupable° kookmin
RomanceEfsaneye göre iki melek birbirine aşık olursa eğer.. Birinden biri ruhunu iblise satmış, kalbini ise meleğine vermiş demektir. Ve ben.. Tanrının gönderdiği o meleğe aşık oldum. Hemde ruhumu verecek kadar çok..