°Dövme°

644 78 138
                                    

'Neden hala bu siktimin kulübesin de tutsak gibi kalıyorum?'

Yoongi sinirle söylenmiş ve gözlerini karşısında ki kayıtsızca oturan adama dikmişti öfkeyle. Turuncu saçlı olan ise bakışlarını saniyeliğine yoongiye çıkarmış ardından tekrar telefonuna odaklamıştı.

"Haber bekliyorum."

Ardından telefonu çalmış ve rahat bir tavırla cevaplamıştı. Önce karşısındakini dinlemiş ardından küçük bir tebessüm belirmişti dudaklarında. Yoongi ise yutkunmuş ve başka bir yere çevirmişti bakışlarını. Bu adam gülünce, aptal duygular hissediyordu.

"Namjoon gebermiş. Artık gitmekte özgürsün."

'O piç yüzünden mi tuttun beni burda?'

"Aslında tek amacım, seni arayan polislerden saklamak değildi. Burda benimle birlikte kalmanı istedim hepsi bu."

Rahatlıkla söylemiş ve arkasına yaslanmıştı. Gözleri ise karşısında ki katili delip geçiyordu. İlk defa utandığını hissetti yoongi. Gözlerini odanın herhangi bir yerine sabitlemiş ve oraya odaklanmaya çalışmıştı. Turuncu olandan bir kahkaha sesi duymuş ve anında birleştirmişti gözlerini.

"Gerçekten utandın."

'Ne utanması lan'

"Sana kediye benziyorsun derken şaka yapmıyordum."

'Doğru söyle, ibne misin?'

"İbne de ne demek?"

'Yani bana mı asılıyorsun aptal adam?'

Büyükçe bir kahkaha atmış ve müziplikle parıldayan gözlerini yoongiye dikmişti.

"Asılmak demeyelim de, senden hoşlandım kedi adam."

Gözlerini devirmiş ve konuyu kapatmıştı çabucak.

'Ne zaman siktir olup gidebilirim burdan?'

"İstediğin zaman"

'İyi'

Odasından ceketini almış ve bacak bacak üstüne atmış keyifle kendisini izleyen adama son bir bakış atıp çıkmıştı evden. Kapıyı kapatmadan önce duyduğu son şeydi turuncu saçlı adamın kararlı sözleri.

"Tekrar görüşeceğiz kedicik" (klbmi sktn oç)

°

"Tanrım şimdi biz sevgilimi olmuş oluyoruz?"

'...'

"Bilemiyorum, ya öylesine öptüyse yani aşık olduğu için değilse. Ya sadece benimle eğlenmek içinse ya beni sevmiyorsa, sevmeyecekse?"

'...'

"Haklısın bayım öyle biri değil."

"Tanrım, gerçekten aynayla konuştuğuma inanamıyorum. Resmen tüm düzenim alt üst oldu."

Kapının arkasında durmuş ve kendi kendine konuşan çocuğu dinliyordu dövmeli olan. Gülüşünü bastırmaya çalışıyor ve sessiz olmaya özen gösteriyordu. Sabah kahvaltıyı hazırlamış ve küçüğünü çağırmak için odaya girecekti ki duyduğu sesler buna engel olmuştu. Önce biriyoe konuşuyor sanmış fakat sonrasında anlamıştı ayna da kendisiyle konuştuğunu. Yaklaşık 20 dakikadır öylece dikiliyor ve odasında krizlere giren çocuğu dinliyordu.
Sonunda yeni geliyormuş gibi bir hava katmış ve kapıyı çalmıştı. İçeriden birşeylerin düşme sesini duymuş ve dudaklarını sıkıca birbirine bastırmıştı. Ardından küçük olanın titrek sesi duyuldu.

Coupable° kookminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin