Yazardan
Elindeki tavadan omleti çıkarıp kendi tabağına koydu Jin.Yine ilk o kalkmış ve kahvaltı hazırlıyordu.Diğerleri içinde paket kanlardan masaya koyup televizyon izleyen Tae'ye döndü.
"Git Suga'yı uyandır.Bende diğerlerini uyandıracağım."Tae onu başıyla onayladı.
Hemen ayağa kalkıp Suga'nın odasına ışınlandı.Suga bir yastığa sarılmış diğer yastıksa kafasının altındaydı.Hemen yanına yaklaşıp pikeyi üzerinden çekti.
Yatağın yanındaki gece lambasının yanındaki su bardağını aldı ve Suga'nın t-shirtünu sıyırıp suyu döktü.
Dökmesiyle Suga'nın sesini duyması bir oldu.
"Ulan sıçtığımın uzaylısı.Kaçma lan gel buraya!!"Tae ise onun sesini duyduğu gibi çoktan Jin'in yanına mutfağa ışınlanmıştı.
Jin'in yanına yaklaşıp arkasına geçti.Merdivenlerden Suga'nın sinirli sesi yerinden zıplamasına neden oldu.
"Sen hangi hakla beni güzellik uykumdan uyandırırsın lan!"
"Hyung koru beni."deyip kucağına atladı Jin'in.
Jin hemen onu itip "Çekil lan!"diye çemkirdi.Suga ise Tae'yi gördüğü gibi yerde olan Jin'in terliklerinden birini aldı ve kafasına attı.
Bu hamleyi yapacağını anlayan Tae o atmadan ışınlanmıştı bile.
Derin bir nefes alıp arkasına döndü.O telaşla nereye ışınlandığını bilmiyordu.
Arkasını döndüğü gibi çığlık atıp gözünü kapattı.Jungkook ise ona şaşkınca bakıyordu.Tae'nin çığlık atmasıyla oda attı.
"Ulan dur bu çığlığı ben atmalıyım hyung"dedi Jungkook.
"Niyeymiş o?""E hyung sen benim odama girdin ve şuan çıplağım.Yani belimdeki havluyu saymazsak."diye açıkladı Jungkook.
"Haa haklısın.Baştan alalım o zaman."dedi Tae.
Jungkook daha cevap vermeden merdivenlerden çıkan Suga'nın sesi doldurdu odayı.
"Şimdi sıçtım ağzına."diyerek girdi içeri.O da Jungkook'u gördüğü gibi çığlık attı.
Jungkook sinirle nefes alıp ikisine de bakıp bağırdı.
"Defolun lan!"
"Tch tch tch terbiyesize bak ne biçim konuşuyor efendisiyle" diye aşağıladı onu Suga.
Jungkook tam cevap veriyordu ki Suga birden bağırdı.
"Uzaylı nereye gitti?"
"Hyung çıkacak mısın?Giyinmem gerekte rica etsem defolup gider misin?"
"Tabiki tatlım sen yeterki böyle saygılı o-Bir dakika ne? Defolup git mi?Terbiyesiz ergen."diyip odadan çıktı.
Jungkook'ta giyinip aşağı indi.Beraber kahvaltı yaptılar.
"Ee kral bugün ne yapacağız?"diye sordu Suga Namjoon'a.
'Her zamanki gibi ilk meydana gidelim ne var ne yok bir bakalım. Oradan da Ji-Yong hyungun yanına gideriz.
Kafasıyla onayladı Suga.Yemekler bitince herkes kendi paketini çöpe attı.Jin'de tabağını yıkayıp yerine koydu.
Ve herkes giyinmeye gitti.Jungkook hariç o zaten giyinmişti.
Diğerleri de aşağıya indiğinde evden çıktılar.
Vampir hızlarıyla meydana doğru koştular.Kısa süre sonra varmıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)
Teen FictionYeni element koruyucu melekleri olan Blackpink Ve o elementlerin peşinde olan vampir BTS Her şey hazır ve planlıydı.Ji-Yong her şeyi hazırlamıştı.Elementleri alıp bütün türler üzerinde hakimiyet kuracaklardı. Ama hesaba katmadığı iki şey vardı. CL v...