İyi okumalar 🐰🐰
Lisa'dan
Yüzüme gelen güneş ışığı ile gözlerimi açtım.Bir süre boş boş tavana bakarken bunun bir boka yaramadığının farkına vardım ve yataktan doğruldum.
Kısa bir vücut esnetme işleminden sonra unnilerimin yatağına baktım hala uyuyordular.
Hemen kalktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçalayıp dolabıma yöneldim.Güzel bir elbise giydim(medya canlar)
Hemen diğer kızların yanına gittim ve ilk sincabımı uyandırdım (evet bir chaelisa shipperim)
"Sincabım kalk hadi."dedim onu hafif sarsarak hemen kalktı.İşte bu yüzden en çok seni seviyorum Park Chaeyong.
Sonra Jisoo unnienin yanına gittim bu sırada Chae banyoya girmişti.Nereden m anladım?Çünkü su sesi geliyor
"Unnie kalk hadi."homurdanıp diğer tarafa doğru döndü.Göz devirip tekrar konuştum."Unnie hadi ya."dedim hafif sinirli bir sesle.
Tekrar homurdandı ama uyanmadı.Aklıma gelen fikirle haince sırıttım.Hemen yatağın etrafından dönüp diğer tarafa gittim.
"Aa sizin burada ne işiniz var?Unnie uyan Bangtan gelmiş!Ne? Ne diyorsun Jin? Jisoo'ya mı aşıksın?Onu istemeye mi geldin!?"diye bağırdım.
Jennie homurdanıp yatağından kalktı."Geri zekalı sence böyle kalkar mı?Daha inandırıcı olman lazım."diye kınadı beni Jennie.
"Haklısın sonuncusu gereksizdi.Hem Jin neden Jisoo'ya istesin ki?Hemde o yakışıklı suratı ve mükemmel fiziği ile."dedim.
"Haklısın beni isteyebilmesi için bir Lee Jong-Suk olabilmesi gerekiyor.Ama nerede?"dedi Jisoo.(Eklemesem olmazdı.)
Dediği anda Jennie unnie ile birbirimize bakıp kahkaha attık.
O sırada banyodan yeni çıkmış ve giyinmiş olan Rosé bize garip bir bakış attı.Kabül biraz saçma bir kahkaha atmıştık.
Jennie Unnie kahkahasını durdurup dolaptan elbisesini çıkarıp banyoya gitti.
Jisoo unnie hala yatağında aylak gibi yatarken kapı çaldı.
"Gir!"dedim.İçeri yeni hizmetçiler gelip karşımızda eğildiler.
"Günaydın efendim."dedi Sana hepimize.Diğerleride günaydın deyince gülümsedim.
"Size de günaydın kızlar."dedim.
Banyonun kapısı açıldı hepimiz o tarafa döndük.Jennie'ydi gelen
"Tanrı aşkına biri şu zinciri kapatsın yoksa ben intihar edeceğim."dedi bıkkın bir şekilde.İşte Jennie Kim en ufak bir şeyi bile abartan unniem.
Nayeon hemen yanına gitti Jennie arkasını döndü ve saçlarını eliyle sırtından omzuna çekti.
Nayeon zinciri çekince bize döndü Jen."Teşekkürler Naeyon."dedi kibarca.
"Ne demek benim işim bu efendim.Bu arada günaydın."dedi Jennie'ye.Ardından tüm hizmetçiler saygıyla eğildiler.
Jisoo unnie hemen yatağından kalktı ve dolabından elbisesini alıp banyoya yürüdü.
"Efendim isterseniz makyajınızı yaptıralım."dedi Tzuyu bana bakip başımla onayladım ve kapıyı açıp içeri çağırdı onları.
İçeri giren hizmetçiler saygıyla eğildiler.Hemen makyaj masama geçtim.Sandalyeye oturdum ve bir hizmetçi yanıma geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)
Teen FictionYeni element koruyucu melekleri olan Blackpink Ve o elementlerin peşinde olan vampir BTS Her şey hazır ve planlıydı.Ji-Yong her şeyi hazırlamıştı.Elementleri alıp bütün türler üzerinde hakimiyet kuracaklardı. Ama hesaba katmadığı iki şey vardı. CL v...