SİX

1.1K 92 82
                                    

Yazardan

Kızlar hep beraber meydana vardıklarında tüm gözler üzerlerindeydi.

CL meydandakilere döndü."Doğa Ana'nın emriyle birazdan burada yeni meleklerin kolyeleri takılacak."dedi ve tam o anda da bütün ihtişamıyla Doğa Ana belirdi.

Herkes saygıyla eğildi.Doğa Ana meydandakilere döndü.
"Bugün yeni mekeklerime kolyelerini takdim edeceğim.Ve sizde onlara diğer meleklere yaptığınız gibi saygılı olacaksınız.Bu bir emirdir."diye konuştu.

Kalabalık onu dinlerken onun gözü bir yere takıldı.Bangtan.Onlarda buradaydı.

Güzel diye düşündü Doğa Ana.Kızların yanına gitti.
",Kolyelerinizi verin kızlar."dedi eski koruyuculara.Kızlar ikiletmeden kolyelerini üzerindeki düğmeye bastılar ve kolye parmaklarını okudu.

Parmak izi doğrulanınca kolyeler açıldı.Kızlar kolyeleri Doğa Ana'ya uzattılar.

Doğa Ana kolyeleri alıp kızlara döndü."Sizi tebrik ederim kızlar.Görevinizi çok iyi yaptınız.Ve artık yeni bir göreviniz var."dedi Doğa Ana.

Hepsi çok şaşırmıştı.Yeni görev ne olabilirdi ki?dedi kalabalığın her bir köşesinden farklı bir çok ses.

Doğa Ana Bangtan'a döndü ve konuştu"Yeni göreviniz bu dört meleğe görevleri boyunca yardım etmek."dedi sinir bozucu bir gülümseme eşliğinde.

"Hassiktir!"dedi Yoongi öfkeyle."Bu da nereden çıktı?"diye devam etti Jungkook.

"Gd'nin hoşuna gitmeyecek."dedi Namjoon.Hem yeni koruyuculara görevlerini neden bu kadar çabuk vermişlerdi ki?

"Bunda bir iş var.Bu kadar çabuk olmamalıydı."dedi J-hope sinirle.
Doğa Ana kızların yanına gitti elinde kolyelerle.Önce Jennie'ye gitti ve kolyesini taktı.Sonra Chaeyong'a döndü ve kolyesini taktı.

En sonda Lisa'nın kolyesini taktı.Jisoo'ya döndü."Senin kolyen vampirlerin elinde yani hala Sandara'nın boynunda.Onu almak ilk göreviniz olacak."dedi Doğa Ana.

Kızlar başıyla onayladı.Doğa Ana tekrar meydandakilere döndü.
"Size yeni meleklerinizi tanıtayım.Bu Jisoo.Kim Jisoo su elementinin koruyucu meleği."dedi eliyle Jisoo'yu gösterirken.

Jennie'yi gösterdi eliyle "Jennie Kim.Hava elementinin koruyucu meleği."dedi ve Chaeyong ve Lisa'nın ortasına geçti ve Chae'yi işaret etti."Bu Chaeyong.Toprak elementinin koruyucu meleği."dedi ve Lisa'ya döndü.

"Bu da Lalisa Manoban.Ateş elementinin koruyucu meleği."diye tanıttı melekleri.

"Güzel kız"dedi Jungkook Lisa'ya bakarken.Namjoon ona döndü.
"Evet ama bundan sanane?",dedi sinirle.
"Ne dedimki şimdi?Sadece Tanrı bana bağışla-  aman sahibine bağışlasın."dedi Jungkook.

"He kanka hiç bir şey demedin."diye dalga geçti Jimin.
"Serçe parmaksız haklı."dedi Yoongi.Jimin sinirle ona döndü.
"Hyung seni kaslarımla döverim!"diye tehdit etti Jimin onu.

"Hadi lan dövsene hem belki bu sebeple sözde var olan kaslarını görürüz."diye dalga geçti Yoongi.

"Kesin zevzekliği!"diye bağırdı Jin.Bağırmasıyla ikiside sustular.

Doğa Ana kızları da alıp saraya gitmişti bile.Namjoon Bangtan'a döndü"Hadi gidelim."dedi ve Tae onu onaylayıp ışınlandı.

Diğerleri de vampir hızlarıyla depoya gittiler.Vardıklarında Tae girişteki koltuklara yayılmış onları bekliyordu.

"Sonunda lan.Bir an öldünüz sandım geri gelecektim ki koltuk tuttu."diye dalga geçti.

Yoongi ona sinirle baktı.Ama  bir şey söylemedi daha doğrusu söyleyemedi çünkü Namjoon çoktan abisinin odasının kapısını çalmıştı içerden gelen komutla kapıyı açıp içeri girdi Namjoon diğerleri de arkasından.

"Hyung bugün meydanda yeni meleklerin kolyeleri takıldı."dedi sakince.

GD elinde döndürdüğü stres çarkını durdurdu.

"Ne dedin sen?" Dedi sakince.
Namjoon derin bir nefes aldı"Kolyeler takıldı.Ve yeni meleklerin ilk görevide Sandara'nın kolyesini almak ve Jisoo'ya takmak."dedi.

GD sinirlenmişti."Daha bir hafta yok muydu?Bu da nereden çıktı şimdi?Planlarımızı hepsi suya düştü."dedi sakin olmaya çalışırken.

"Hyung bir de eski koruyucular da yardım edecek meleklere.Sandara'yı alana kadar."diye ekledi Namjoon.Gd gülümsedi.

"O zaman fikrin kime ait olduğu ortaya çıktı."dedi.

"Kime ait hyung ben anlamadım."diye sordu Taehyung.

"Yengene ait Taehyung."dedi GD.

Tae kafasıyla onayladı"Tabi ya başka kim olabilir ki?"diye söylendi Taehyung.

Yoongi ona olmamış bu çocuk bakışı atarken o göz devirdi.

"Peki ne yapacağız hyung?"diye sordu J-hope GD'ye .

GD ona döndü ve haince gülümsedi."içeri köstebek sokacağız."dedi GD.

"Peki kim?"diye sordu Jimin.

"Bana İrene'yi çağırın!"diye emretti.Taehyung hemen ışınlandı İrene'nin yanına.

Namjoon ona döndü."Irene ne işimize yarayacak?"diye sordu.

"O sandığımızdan daha çok işe yarayacak Namjoon."dedi GD.

Namjoon'da gülümsedi"Güzel plan olmasını umuyorum."dedi üvey abisine.

"Planlarım her zaman müthiştir bunu en iyi sen biliyorsun Namjoon."dedi ve ikiside gülmeye başladı.

Tam o esnada Taehyung ve Irene geldi.

Irene GD'ye döndü ve "Beni çağırmışsın hayırdır yine ne yapacağım?"dedi GD'ye.

"Sana işim düştü.Birilerini zehirlemeni istiyorum."dedi

Irene ona bakıp"Kimi?"diye sordu.

"Dört güzel kızı..."dedi ve haince sırıttı.

"dedi ve haince sırıttı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Irene (Cadı)

Selamm🐰🐰

Bölüm nasıldı?

Sizce diğer bölümde neler olacak?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Yoonnie mi olsun? Taennie mi?

Sizi seviyorum ♥️🐰♥️

ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin