Yazardan
Bangtan evlerinde oturmuş güzel ve sorunsuz bir hafta sonu geçirmeyi diliyordu.
Aynı zamanda da salonda oturmuştular.Namjoon önündeki dosyaya bakarken dün olanları düşünüyordu.
Irene ve meleklerin bu kadar çabuk yakınlaşmaları onu hem kızdırıyor hemde şaşırtıyordu.
Irene...Irene...Irene zihni bu isimle doluydu.
Neden bilmiyordu ama tekrardan melek olmasını istemiyordu Namjoon İrene'nin.
Güzel kız diye düşündü Namjoon.Onu hep güzel bulmuştu.
O düşüncelere dalmışken diğer tarafta da Jungkook ve Taehyung oyun oynuyordular pekte sessiz sayılmayacak bir sesle.
"Aşık mı oldun lan?"diye sordu büyük bir sevinçle Yoongi.Namjoon kime söylediğini öğrenme için ona bakmıştı ki Yoongi'nin ona sırıtarak bakan yüzüyle karşılaştı.
Bangtanın diğer üyeleri de dikkatlerini ona vermiştiler.Hadi ama!Namjoon'dan bahsediyoruz elbette ilginç bir olaydı.
Namjoon diğer vampirlerden zekası ve sert görünümü ile ayrılıyordu.Ve şimdi de aşık olmuş olması elbette ilginçti.
"Hayır!Saçmalama!"diye tersledi onu Namjoon.
"Yarım saattir İrene'i düşünüyorsun.E kardeşinde olmadığına göre o zaman aşıksın."dedi Yoongi.
"Hayır dedim ya hyung!Hem o bir melek."diye tekrar tersledi Namjoon.
"Eski bir melek."diye düzeltti Jimin.
"Eski yeni ne fark eder o hala bir melek."dedi Namjoon.Ardından odasına çıkmak için ayağa kalktı.Merdivenlere varmıştı ki Jin'in sesini duydu.
"Namjoon.İrene güzel bir kız ondan etkilenmiş olman gayet doğal.Bunu kabullen ya da kabullenme bize her zaman anlatabilirsin.Buu biliyorsun değil mi?"diye sordu.
Namjoon gülümsedi "Elbette hyung siz benim kardeşimsiniz.Bilmeye hakkınız var.Ama ona aşık değilim."dedi ve merdivenleri çıkarak odasına ulaştı ve kapıyı açıp içeri girdi.
İçeri girmesiyle kapıyı kapatıp sessizce ağlamaya başladı.İrene onun çocukluk aşkıydı.Çocuklugundan beri ona olan aşkını saklamış.
O melek olunca da onu unutmaya karar vermişti.Çünkü onların ilişkisini kimsenin kabul etmeyeceğini biliyordu.En başta da Ji-Yong'un.
Melek olarak görevini yerine getirince bir şansı olabileceğini düşünmüş ama yeni meleklerden biri abisinin sevgilisi Cl olunca bir şansının olamayacağını anlamıştı.
Onu unutmuş olmalıydı.Unutmalıydı.Unutmak zorundaydı.
Ama o kalp denen şey buna izin vermiyordu.O hala ağlarken ağzından çıkan küçük bir hıçkırıkla duvara yaslanmış ve yere oturmuştu.
Aynı zamanda iki eliyle de ağzını kapatıyordu.Kimse duymasın diye.
Aniden kapı açıldı Namjoon hemen göz yaşlarını silmeye başlıyordu ki o sesi duydu.
"Benim."dedi ve Namjoon'un yanına oturup onu göğsüne çekti kafasından tutup sesin sahibi.
"İyi ki varsın."dedi Namjoon hala ağlarken.
_______________
Melekler odalarında otururken kapıları çaldı.
"Gir!"dedi en büyükleri olan Jisoo.Komut gelince içeri girdi Exo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)
Teen FictionYeni element koruyucu melekleri olan Blackpink Ve o elementlerin peşinde olan vampir BTS Her şey hazır ve planlıydı.Ji-Yong her şeyi hazırlamıştı.Elementleri alıp bütün türler üzerinde hakimiyet kuracaklardı. Ama hesaba katmadığı iki şey vardı. CL v...