Yazardan
Kızlar saraya vardıklarında Doğa Ana'nın emriyle onlar için ayrılan odaya getirmişti onları CL.
"İşte odanız burası.Birlikte kalacaksınız.Tıpkı bizim gibi."dedi Cl.
Kızlar odaya bakarken Lisa ıslık çalmıştı.",Yalnız bizim ev buraya sığar."dedi diğerlerine.
Jennie'de onu onayladı."Aynen haa"
"Her neyse hadi dolaptaki elbiselerden giyin ve aşağıya inin akşam yemeği yiyeceğiz."dedi Minzy.
Kızlar onayladılar ve hepsi odada birer köşe seçtiler ve dolaptan kendi elementlerinin renginde elbiseler giydiler.(medya canlarım)
Hepsi hazır olunca aşağı indiler aynı zamanda da sohbet ediyordular.
"Bu yaşadıklarımıza inanamıyorum."dedi Chaeyong.
Jisoo ona döndü ve"Aynen bende ama bence güzel olacak.Her ne kadar vampirler işi bozsa da."diye konuştu.
"Unnie vampirler işin actionı."diye atıldı Lisa.Chaeyong hemen atıldı"Velet haklı."
"Ben velet değilim."diye sinirle konuştu Lisa"Tabi değilsin."diye dalga geçti onunla Jennie.Aşağı kata geldiklerinde Cl , Minzy ve Bom onları bekliyordular.
"Hazırsanız gidelim."dedi Minzy.Jisoo ona döndü ve onayladı."Hazırız."
"Peki o zaman hadi gidelim diyip merdivenlerden alt kata inmeye başladılar.Cl kızlara döndü "Kahvaltı saat dokuzda,öğle yemeği on ikide ve akşam yemeği de saat yedide.Sakın geç kalmayın.Doğa Ana bu konuda hassastır."diye uyardı.
Kızlar hep birlikte "Tamam unutmayız."dediler.Bu sırada alt kata gelmiştiler.Uzun koridorda en öndeki Cl'i takip ediyordular.
Sonunda Cl bir kapının önünde durdu ve kızlara döndü"Burası büyük salon yemekler burada yenir.",dedi ve kapıyı açıp içeri girdi diğer meleklerde arkalarından.
İçeri girdiklerinde onları gören hizmetçiler saygıyla eğildi.Sofra çoktan hazırlanmıştı.
CL , Minzy ve Bom masaya doğru gittiler ve masanın uzun kenarına yanyana oturdular.Yeni meleklerde karşılarına geçip oturdular.
Melekler öylece oturuyorlardı ve Jisoo sıkılmaya başlamıştı.Kimi bekliyorlardı ki?
Kapı birden açıldı ve bütün ihtişamıyla Doğa Ana içeri girdi.Sonunda diye düşündü Jisoo.
Doğa Ana içeri girdi ve meleklerine baktı.Hepsi onu görünce ayağa kalkıp saygıyla eğildiler.Onlarla beraber hizmetçiler de eğildi.
Doğa Ana zarif adımlarla ilerliyor aynı zamanda da güzelliğini sergiliyordu.
Yavaşça masanın baş köşesine doğru gitti ve sandalyesini çeken hizmetçiye gülümsedi ve yerine oturdu.
Hizmetçiler Doğa Ana'nın elini kaldırmasıyla komutu aldılar ve ellerindeki kaşıkla her biri önündeki meleğin çorbasından bir kaşık aldı.
Diğer yemeklerinde tadına baktıklarında Jisoo kızlara dönüp konuştu "Buna gere yoktu bence."Doğa Ana ona döndü.
"Unutmaki sen benim meleklerimdensin.Sizde öyle ve sizin yerinizde olmak isteyen milyonlarca kişi var veya sizin kolyelerinizi isteyen milyonlarca hain var.Sizi öldürmek için ellerinden geleni yapacaklarını unutmayın."dedi uyarırcasına.
Kızlar kafalarıyla onayladılar.Lisa gelen hafif öksürük sesiyle yanındaki hizmetçiye döndü."İyi misin?"diye sordu.
Hizmetçi başıyla onayladı ve konuştu."İyiyim efen-"sözünü tamamlayamadan yere düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)
Genç KurguYeni element koruyucu melekleri olan Blackpink Ve o elementlerin peşinde olan vampir BTS Her şey hazır ve planlıydı.Ji-Yong her şeyi hazırlamıştı.Elementleri alıp bütün türler üzerinde hakimiyet kuracaklardı. Ama hesaba katmadığı iki şey vardı. CL v...