Yazardan
Sinirle yerine oturdu Cl.Minzy yanına gelip elindeki kutuyu alıp açtı.İçinden biraz saç çıkmıştı.Bu saç Sandara'nın diye düşündü.
Göz yaşlarına hakim olamadı ve ağlamaya başladı.Bom yanlarına gelip Minzy'nin elindeki kutuyu alıp açtı.Ve oda saçı gördüğü gibi ağlamaya başladı.
"Onu öldurecem"dedi Cl sinirle.Minzy'de ona katılmak amacıyla başını olumlu anlamda salladı.
Kızlar yanlarına gittiler."Bu kimin saçı?"diye sordu endişeyle Jisoo."Sandara'nın"dedi Bom.
Kızlar hayretle saça bakarken Lisa konuştu"Ona bir şey yapmamışlardır öyle değil mi?"diye sordu saçın üzerindeki kanı ima ederek.
"GD bu yapmıştır."dedi Minzy.
'Ona aynısını yapmazsam bana da Cl demesinler."dedi sinirle ve ayağa kalktı.Odanın içinde bir o tarafa bir bu tarafa yürürken patlamaya hazır bomba gibiydi Cl.
Biliyordu bunu ona ödetecekti.Bunun hesabını verecekti GD.
Sinirle nefes aldı ve konuştu Bom"Ne yapacağız?"diye sordu.
"Doğa Ana'ya gidelim."dedi Cl ve kutuyu da alıp odadan çıktı diğerleride peşinden.Kapıyı tıklatıp komutu bekledi Cl.
"Gir"komut gelince hemen kapıyı açıp içeri girdi diğerleri de arkasından girmişti.Kızlar saygıyla eğildiler ve Doğa Ana konuştu"Sorun nedir kızlar?"
CL sinirle nefes alıp konuştu"Az önce GD geldi efendim."dedi ve tepkisini ölçmek için bekledi.
"Bunu zaten bekliyordum."dedi Doğa Ana.
"Bize küçük bir kutunun içinde Sandara'nın kana bulaşmış saçını da getirdi."dedi Minzy öfkeyle.
"Bunu yapamaz.Hiçbir meleğe zarar veremez."dedi Doğa Ana.
"Kutu sizde mi?"diye sordu.Bom elindeki kutuyu ona uzattı.
Doğa Ana kutuyu alıp açtı ve içindeki saçı aldı ve bir süre gözünü kırpmadan baktı."Bu kan Sandara'nın değil.Bir hayvan kanı bu?"dedi kızlara bakarken.
"Ne yani bizi kandırdı mı?"dedi sinirle Cl.
", Öyle görünüyor"diye yanıtladı Doğa Ana.
"CL ona melekleri kandıramayacağını öğret."dedi Doğa Ana.Başıyla onayladı Cl "Zevkle"dedi ve haince gülümsedi.Ve kızlar saygıyla eğildiler ve odadan çıktılar."Nereye gidiyoruz?"diye sordu Chaeyong.
CL ona dönüp"Meydana.Kolyelerinizi alma vaktiniz geldi.Aslinda bunu bir hafta sonra vaktinde yapacaktık ama madem GD bizi kandırdı.Bizde ona küçük bir şaka yapmalıyız."dedi keyifle Cl.
Meydan bütün türlerin ortak alanıydı.Burada kavgalı olan türlerin bile kavga etmesi yasaktı.Bütün türler için kutsaldı çünkü.
Kızlar meydana vardıklarında Bangtan çoktan evlerine gitmiş salonda oturmuş önlerindeki dosyaya bakıyordular.
Yoongi dayanamayıp konuştu."Yalnız o sadece bir dosya bomba değil.Hele yemek hiç değil Jin hyung o nasıl bakış?"dedi.
Namjoon ona dönüp konuştu"Zevzekliği bırak ta başlayalım."dedi ve dosyayı eline alıp açtı.
Açmasıyla en üstte bir resim gördü.Çok güzel bir kız diye düşündü ve fotoğrafı diğerlerine gösterdi."Kim Jisoo.Yeni su elementi koruyucu meleği.Önceki hayatında buraya dikkat insanmış."dedi ve tepkilerine baktı arkadaşlarının.
Hepsi çok şaşırmıştı"İyi de Doğa mother neden insan seçmiş?"diye atıldı Tae.
"İşte bulmanız gereken bu."dedi duvara yaslanmış olan GD.
Yoongi korkuyla Namjoon'a sarılırken."Sen nereden çıktın hyung ya?"diye sordu Yoongi."Unutmaki ben vampirlerin lideriyim Yoongi.Her yerden çıkabilirim."dedi GD.
"Diğerleri de insan mı?"diye sordu Jungkook.Gd başıyla onayladı.
"Sincapa benzeyen de mi?"diye sordu hayal kırıklılığıyla Jimin.Gd kafasıyla onayladı.
"Sizin yeni göreviniz bu kızları etkilemek.Onlardan bilgi alacaksınız.Yani boş bulduğunuz her an yanlarına gidin ve arkadaş olmaya çalışın."dedi GD."Hepimiz bu iş için fazla değil miyiz hyung?diye sordu Hoseok.Gd başıyla onayladı "Evet fazlasınız bu yüzden sadece aranızdan dört kişi bunu yapacak.O dört kişide:Jin ,Jimin ,Taehyung ve Jungkook."dedi.
Yoongi araya girdi"Hyung beni de gönder bunlar bensiz yapamazlar.Hem yanlarında aklı başında bir büyük olmalı değil mi?"dedi Gd'ye bakarken.
"Unutmaki senden büyüğüm gerizekalı."dedi Jin Yoongi'ye bakıp.
"Ben aklı başında da dedim hyungcum"diye atarlandı Yoongi.
Jin ona sinirle bakarken GD araya girdi "Tamam sende git."dedi GD Yoongi'ye.Yoongi gülümseyip konuştu "Bensiz olmazdı zaten."dedi.
GD konuşup "Her neyse şimdi kızları ayarlayalım.Jin sana en büyüklerini veriyorum Jisoo oda senin gibi yemek yemeye bayılıyor.Jimin sana da Chaeyong'u veriyorum.Jungkook sanada kahküllüyü veriyorum adı Lisa.Yoongi ve Taehyung sizede Jennie kaldı artık siz karar verirsiniz."dedi ve ortadan kayboldu."Chaeyong hangisi?",diye sordu Namjoon'a Jimin.Namjoon dosyaya bakıp ona gösterdi.
"Oh be! Sincapmış.Bir an o değil diye çok korktum."dedi sevinçle Jimin.
"Ne oldu hyung?Sevincin boyunu geçiyor.Çok mutlusun bakıyorum da"diye dalga geçti Jungkook.
"Ulan seni varya"deyip ayağı fırladı Jimin.Jungkook'ta bunu bekliyordu ki hemen ayağa kalkıp kaçtı.Jimin'de peşinden giderken diğerleri kahkaha atıyordu.Doğa Ana(Sunmi)
Selamm🐰🐰
Bölüm nasıldı?
Oy ve yorum yapmayı unutmayın.
Sizi seviyorum ♥️🐰♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT KORUYUCULARI (Bangtanpink)
Fiksi RemajaYeni element koruyucu melekleri olan Blackpink Ve o elementlerin peşinde olan vampir BTS Her şey hazır ve planlıydı.Ji-Yong her şeyi hazırlamıştı.Elementleri alıp bütün türler üzerinde hakimiyet kuracaklardı. Ama hesaba katmadığı iki şey vardı. CL v...